Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan, hybridní pohon, motory vpředu a pohon předních kol. Tento model je vybaven čtyřválcovým řadovým hybridním motorem o obsahu 1339ccm spojeným s elektromotorem o výkonu 20ti koní. Benzínový motor využívá rozvod OHC systém SOHC i-VTEC.

Model Hybrid ma stejný design jako sedan a je vybaven automatickou plynulou převodovkou CVT. Model Honda Civic Hybrid je vybaven technologii IMA (Integrated Motor Assist), které řídi chod obou pohoných jednotek, jak benzínového motoru tak i elektromotoru.

Moderní dynamický vzhled

Technologicky propracovaný a elegantní vzhled je tvořen dynamickou linií střechy, hladkým, nápadně skloněným čelním sklem (úhel sklonu 23,9 stupně) a krátkými převisy, které zdůrazňují působivý monoformní profil vozidla a jeho nízký a široký “posez“.

Mimořádně přesné slícování panelů přispívá k vynikající aerodynamice. Spodní spojler a ochranné kryty snižují turbulence vzduchu v okolí motoru, zadních kol a zadního nárazníku, zatímco spojler na víku zavazadlového prostoru upravuje proudění vzduchu za vozidlem.

S ohledem na výrazně skloněné čelní sklo a jeho velkou plochu bylo nezbytné použít protilehlé stěrače, které jsou v porovnání s běžnými stěrači schopny pokrýt větší plochu a jejichž lišty jsou ploché, takže je proudící vzduch přitlačuje na sklo.

Podobně jako u pětidveřové verze modelu Civic jsou ukazatele směru zabudovány do vnějších zpětných zrcátek.

Bezpečnost

Nová řada Civic včetně sedanu Civic Hybrid je jedním z nejbezpečnějších automobilů ve své třídě. Všechny modely jsou vybaveny protiblokovacím systémem ABS a pro zajištění optimálního brzdného výkonu a stability také elektronickým rozdělováním brzdné síly (EBD). Civic Hybrid je dále vybaven stabilizačním systémem Vehicle Stability Assist (VSA), který řidiči pomáhá zachovat kontrolu nad vozidlem v zatáčkách, při akceleraci a neočekávaných manévrech.

Aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech hrají klíčovou roli při ochraně před traumatizací krku v případě nehody.

Za účelem snížení počtu úrazů chodců v případě kolize jsou kapota a blatníky modelu Civic Hybrid zkonstruovány tak, aby se v případě kontaktu s hlavou dospělého nebo dítěte deformovaly. Teleskopické podpěry kapoty pohlcující energii a ostatní prvky, jako například ramena stěračů a upevnění blatníků, byly zkonstruovány tak, aby v případě nárazu umožňovaly velkou míru deformace.