







Interiér
Uvnitř modelu Civic Hybrid kladli designéři značky Honda důraz zejména na eleganci. Jejich cílem bylo vytvořit vysoce kvalitní, moderní a sportovně laděný prostor nabízející nejmodernější technologie, dostatek odkládacích prostor a inovativní ergonomii.
Podobně jako nový pětidveřový model Civic, také verze Hybrid nabízí dvouzónový přístrojový panel – palubní desku rozdělenou do dvou horizontálních funkčních zón. Důležité přístroje, jako je například ukazatel rychlosti, jsou umístěny v jeho horní části, aby byly v zorném poli řidiče.
U modelu Civic Hybrid je v horní části přístrojového panelu navíc zobrazován také údaj o okamžité spotřebě paliva, ve spodní části se pak nacházejí informace o úrovni nabití baterie, ukazatel okamžitého stavu IMA – “dobíjení” či “asistence” a indikátor ‚AUTO STOP‘ informující řidiče o tom, že motor se nachází v režimu automatického zastavení motoru.
Podvozek
Podvozek nové Hondy Civic Hybrid nabízí v porovnání se současným modelem lepší ovladatelnost a vynikající jízdní komfort díky přepracované geometrii systému zavěšení kol a delšímu rozvoru náprav.
Vzpěry MacPherson na přední nápravě poskytují větší úhel sklonu, zatímco inverzně vinuté pružiny zajišťují stabilitu v přímém směru a lepší ovladatelnost pro strmé a citlivé řízení.
Zavěšení typu dvojitého lichoběžníku má novou konstrukci, která umožňuje delší zdvih tlumičů i lepší umístění samotného tlumiče. Tento delší zdvih tlumičů umožňuje podvozku vozidla lépe pohlcovat nerovnosti snadno a bez nepříjemných rázů.
Výroba
Civic Hybrid se vyrábí a montuje v závodě společnosti Honda Motor Co., Ltd, v japonském městě Suzuka.