Vzhled BMW Z4M Coupé/Roadster je až na malé odlišnosti stejný jako u modelu BMW Z4. Příď vozu je klasických tvarů s ledvinkami na mřížce chladiče. Boční linie vipadá agresivněji než u BMW Z4. Dlouhá kapota a posazení je co nejdále od přídě. Zadní blatníky jsou širší než u modelu modelu Z4. Odlišením je oproti modelu BMW Z4 je dvojice koncovek výfuku. Výbava vozu je dobrá. V autě jeagregát z minulé generace M3. Zčtyřku měla na starosti Divize-M, která upravuje tyto vozy: BMW M3, BMW M5, BMW M6.

Pokud spatříte BMW Z4, ať již jako kupé nebo roadster, možná vás napadne, že jde o vůz nevyrovnaného exibicionisty, který na sebe chce především upozornit. Velmi specifické tvary vozu jsou vzhledem k minimálnímu výskytu tohoto modelu na českých silnicích i po létech neokoukané a dokáží spolehlivě přitáhnout zraky kolemjdoucích.

Pokud však vůz nedokážete vnímat ryze funkčně, je design Z4 pravděpodobně tím co vás nechá do auta se definitnvě zamilovat nebo jej začít hluboce nenávidět. Ačkoli jsem po pár tisících km v tomto autě nabyl dojmu, že jeho vzhled je vnímán mnohem pozitivněji než v případě roadsteru, jde pořád o dílo vrcholného „bangleismu” a to z podstaty vzbuzuje odpor části obecenstva. Zatímco u masových modelů se Chris Bangle čím dál tím více mírnil, u Z4 nechal svou představu o dokonalém designu vyniknout naplno. A výsledkem jsou vskutku složité linie plné ostrých hran i ladných oblin.