Audi RS 6 má výkon 426 kW (580 k) a točivý moment 650 N.m – se svým motorem V10 biturbo a trvalým pohonem všech kolquattro nemá Audi RS 6 konkurenci. Auto se nabízí jako sedan a kombi(Avant). Přestože se mimořádné jízdní výkony a vzrušující dynamika vyrovnají supersportovním vozům, nabízí Audi RS 6 v každodenním provozu praktičnost velkého manažerského vozu. Výbava je sportovní. Interiér luxusní.Takové je Audi RS 6

Deset válců dopovaných dvojicí turbodmychadel, zdvihový objem pět litrů a téměř šest set koní výkonu… takovou specifikaci bez váhání přisoudíte supersportu. Jenže ono to pohání kombík! Držte si klobouky, Audi RS6 startuje.

Precizní a decentní
Pokud nepatříte k vyznavačům automobilového boha čtyř kruhů nebo pravidelně neležíte v hromadě motoristických magazínů, „eresšestku“ zvenčí asi nerozeznáte od obyčejné verze se sportovním paketem S-line.

Zcela v duchu ingolstadtské tradice se vrcholový model nabídky navenek odlišuje pouze v detailech.
Hlavním identifikátorem je samozřejmě označení modelu, které kromě tradičního umístění na přídi a na zádi našlo své místo i na třmenech předních brzd. Charakteristická je pro model RS6 i absence chromovaných lemů kolem oken a masky chladiče.

Absolutní vrchol
Vzhled je otázkou vkusu, stylu a životního názoru. Mnoho takových, kterým by se interiér současných audi nelíbil, asi není. I odpůrce čtyř kruhů ale musí ocenit jejich kvalitu. V Ingolstadtu se klade velký důraz na výběr použitých materiálů a zpracování. A z modelu RS6 to je cítit ještě víc, než je obvyklé. Interiér sice vychází s klasického avantu řady A6, orientace na nejnáročnější klientelu se ale neobešla beze změn.