Jazz
Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol nabízející se s motory 1.2 a 1.4 s rozvodem SOHC i-VTEC. Jedná se o čtyřdobé řadové kapalinou chlazené čtyr válce uložené příčně se šestnáctiventilovou technikou a vstrikováním paliva PGM-FI.
Honda Jazz je kompaktní vůz do města i mimo něj s přemírou místa v interiéru a velmi zajímavým moderním designem. Vůz je nabízen v šesti kombinacích výbav a motorů s manuální nebo automatickou převodovkou.
NOVÁ HONDA JAZZ
Nový design s interiérem posunutým vpřed (cab forward) a zvětšenými rozměry
S rozměry 3900 mm (délka), 1695 mm (šířka) a 1525 mm (výška) zaujímá nový Jazz osobité místo mezi vozy kategorií malých vozů a kategorií kompaktních MPV, když nabízí styl kategorie první a praktičnost vozů kategorie druhé.
Celková výška je stejná, nicméně délka nového Jazzu je o 55 mm větší, vůz je také o něco širší – o 20 mm. Rozvor náprav se zvýšil o 50 mm, rozchod předních kol o 35 mm a zadních kol o 30 mm, což přináší větší stabilitu při jízdě.
I přes zvětšené rozměry není nejmenší průměr otáčení 9,80 m od obrubníku k obrubníku větší než u předchozí verze vozu Jazz a společně s lepším výhledem z vozu jsou kvality vozu v městském provozu ještě lepší.
Dále se do vozu Jazz lépe nastupuje a vystupuje díky zvětšení rozsahu otevření zadních dveří, které se nyní otvírají ve třech krocích podobně jako dveře přední, a to z důvodu pohodlnosti při parkování na malých parkovacích místech.
Klíčovým prvkem stylu nového vozu Jazz je kabina s předním sklem posunutým vpřed, díky čemuž vzniká téměř plynulá křivka od předního k zadnímu nárazníku vozu. Vůz obsahuje uklidňující čelní plochu s velkými světlomety, které jsou vytaženy do boků vozu, nahoru zahnutý přední nárazník a sportovně laděnou masku chladiče voštinového tvaru.
Podvozek s širokým rozchodem kol a dlouhým rozvorem náprav vyvolává u vozu silný dojem kompaktnosti, což je dále zdůrazněno muskulárními podběhy kol a většími koly u všech modelů – 15-ti palcovými u modelů 1,2 S a 1,2 Trend a 1,4 Comfort a 16-ti palcovými litými koly u modelu 1,4 Sport a 1,4 Exclusive.
Styl zadní části je podobně osobitý, dochází zde k zúžení horní části karoserie směrem vzad, přičemž křivka zadní části střechy klesá dolů, aniž by došlo k omezení prostoru pro hlavy pasažérů vzadu. Černé, lesklé aerodynamické vyvážení nad zadní poznávací značkou „prodlužuje“ linii okna směrem dolů, čímž je vytvořen unikátní vzhled zadní části.