







Honda Jazz nabízí 2 benzínové motory (1.2 S, 1.4 Comfort).
Spotřeba paliva:
Spotřeba paliva:
Design exteriéru je na první pohled výsledkem spíše evolučního než revolučního vývoje, nicméně tyto jemné změny vzhledu jsou pouze jednou malou částí z tisíců změn, které posouvají zcela nový Jazz vpřed. Vůz zachovává koncepce předchozí generace vozu Jazz, jako je rozložení s palivovou nádrží uprostřed a sedadly Magic Seats, které mu dodávají unikátní flexibilitu interiéru. I se zachováním nejlepších prvků včetně prostoru interiéru, který konkuruje středně velkým sedanům, model Jazz přináší změny ve všech oblastech a dále zvyšuje laťku a slibuje rozšíření svého úspěchu v segmentu B, kde celosvětové prodeje od představení v roce 2001 přesáhly dva miliony kusů. O něco větší karoserie s interiérem posunutým vpřed zajišťuje lepší výhled z vozu a znamená, že vůz Jazz je ještě prostornější, přičemž vyniká větším prostorem pro nohy vzadu a větším zavazadlovým prostorem. Sedadla Magic Seats se sklápějí jedním snadným pohybem. Vůz přináší vyšší úroveň bezpečnostního vybavení včetně nové karoserie s technologií nárazové kompatibility Honda Advanced Compatibility Engineering (ACE), aktivních opěrek hlavy na předních sedadel a stabilizačního systému VSA. Větší kola, přepracované odpružení a delší rozvor náprav/širší rozchod kol zajišťují větší agilitu a zároveň zlepšují pohodlí při jízdě. Nové motory 1,2 l / 65 kW (90 k) a 1,4 l / 73 kW (100 k) typu i-VTEC přinášejí lepší výkonnostní charakteristiky a posouvají hospodárnost provozu na mimořádné úrovně U motoru 1,4 l nyní navíc existuje možnost šestistupňové objednání automatizované převodovky – první ve své třídě.
Nové silnější benzínové motory, které dosahují vynikající hospodárnosti, jsou zkonstruovány tak, aby oslovovaly jak zákazníky, kteří přecházejí na menší model, i ty, kteří se snaží dosáhnout hospodárnosti srovnatelné s naftovými modely. Rovnováha mezi hospodárností a potěšením z jízdy je ve své třídě bez konkurence. Nové čtyřválcové motory 1,2 a 1,4 l s technologií variabilního časování a zdvihu ventilů jsou připojeny buď k pětistupňové manuální převodovce, nebo u modelů motoru s motorem 1,4 l k šestistupňové automatizované manuální převodovce Honda i-Shift, která obsahuje řadicí páčky pod volantem.