Yeti

Určili jste si limit pořizovacích a provozních nákladů na nový vůz, a přesto by Vás těšilo mít model Yeti ve své garáži? Nabízíme Vám řešení – základní stupeň výbavy totiž představuje výbornou nabídku s velmi výhodným poměrem ceny a užitné hodnoty.

Standardně nabízí například airbag řidiče, spolujezdce a boční airbagy vpředu či systém ESP včetně ABS, EBV, HBA, MSR, ASR, EDS a DSR. Kromě těchto důležitých bezpečnostních prvků ovšem základní provedení nepostrádá ani výbavu pro komfortní a pohodlné cestování. Řidiči jistě ocení čtyřramenný volant nastavitelný ve dvou osách, výškově nastavitelná přední sedadla, el. ovládání oken vpředu, el. nastavitelná vnější zpětná zrcátka nebo centrální zamykání.

Ani pohodlí cestujících na zadních sedadlech nezůstalo stranou. Za zmínku stojí zejména systém variabilního uspořádání zadních sedadel VarioFlex.

K dispozici jsou dvě pohonné jednotky – nový přeplňovaný benzinový motor 1,2 TSI/77 kW a turbodiesel 2,0 TDI CR/81 kW. I základní provedení je vybaveno přípravou pro montáž autorádia se čtyřmi reproduktory.

Active

Máte při výběru nového vozu na mysli především ekonomické aspekty, ale základní výbavová verze Yeti už Vaše požadavky nesplňuje? Právě pro Vás je tu provedení Active, které k velmi slušnému základu přidává několik funkčních a komfortních prvků.

Verze Active má již v základu například elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka lakovaná spolu s vnějšími klikami v barvě vozu a ve verzi 4×4 disponuje rovněž systémem Off Road pro snadnější sjíždění příkrých klesání v terénu a asistentem rozjezdu do kopce.

Cestování v létě Vám zpříjemní klimatizace. Pohodové klima v interiéru však pomáhají vytvářet například i tónovaná skla.

Pro motorizace s pohonem přední nápravy je nově v nabídce benzinový motor 1,4 TSI/90 kW se 6° mech. převodovkou. U motoru 1,2 TSI /77 kW lze volit mezi 6° mech. převodovkou nebo 7° automatem DSG. Do vozů s turbodieselem 2,0 TDI CR/81 kW s filtrem DPF je montována 5° mech. převodovka.

Verze 4×4 pak může mít pod kapotou 1,8 TSI /118 kW nebo rovněž turbodiesel 2,0 TDI CR DPF/81 kW, ovšem s 6° mechanickou převodovkou.

Ambition

Stupeň výbavy Ambition je určen zejména těm z Vás, kteří očekávají, že je vůz spolehlivě dopraví nejenom do zaměstnání či za dalšími povinnostmi, ale že jim bude příjemným a spolehlivým společníkem i při cestách za zábavou a aktivním odpočinkem.

Ve výbavě Ambition proto nechybí například tempomat, audiozdířka v loketní opěre JUMBO BOX, centrální zamykání s dálkovým ovládáním (2 sklopné klíčky), klimatizace, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, tříramenný kožený volant, radiopříprava se 4 reproduktory, rádio Blues (1 DIN s CD a MP3), sklopný stolek na zadní středové opěře nebo tónovaná skla.

Stranou nezůstávají ani funkční detaily v interiéru a zavazadlovém prostoru. Cestující tak mají k dispozici velké množství odkládacích schránek (např. osvětlenou a klimatizovanou schránku v přístrojové desce u spolujezdce), věšáčky na šaty, různé držáky (např. na nápoje, parkovací lístky, tužku atd.) a osvětlení na předních i zadních sedadlech. Zavazadlový prostor je vybaven síťovým programem a upevňovacím konceptem s posuvnými háčky.

Experience

Výbavový stupeň Experience Vás osloví v případě, že patříte mezi zákazníky, kteří požadují vysoký komfort cestování a ocení i exkluzivní provedení čalounění a dekoru přístrojové desky. Množství funkčních prvků Vám zpříjemní a v mnoha případech i usnadní jízdu.

Pro výbavovou verzi Experience je připraven interiér Dune v černém nebo černo-béžovém provedení a 17“ kola Dolomite z lehké slitiny. K bezpečnosti přispějí přední mlhové světlomety
s Corner funkcí, kontrola tlaku v pneumatikách (TMP), dětská pojistka zadních el. ovládaných oken, osvětlení nástupního prostoru Boarding Spots ve vnějších zpětných zcrátkách
a signalizace vzdálenosti při parkování.

Pocity únavy při dlouhých cestách výrazně eliminují (kromě výborného bočního vedení sedáků a opěradel) i nastavitelné bederní opěrky sedadel řidiče a spolujezdce, interiér zdobí malý kožený paket (volant, madlo ruční brzdy, hlavice s manžetou řadicí páky v koženém provedení). Mezi nejvýznamnější prvky komfortní výbavy se řadí čtyřramenný multifunkční volant s ovládáním pro rádio, vyhřívání předních sedadel, tempomat, rádio Swing (2 DIN s CD a MP3) a 8 reproduktorů.

GreenLine

Model Yeti dokazuje, že i vozy SUV, určené jak pro dynamickou jízdu na silnici, tak i pro pohyb v lehčím terénu, se mohou pochlubit mimořádně nízkou spotřebou a minimálními emisemi.

I přes robustní stavbu karoserie, typickou pro vozy této kategorie, udivuje verze GreenLine skvělými jízdními vlastnostmi, které jí mohou závidět mnohé automobily klasické koncepce.

Výborné jízdní parametry zajišťuje ekologické verzi GreenLine především moderní turbodiesel 1,6 TDI CR DPF/77 kW (105k) se systémem vstřikování common-rail a filtrem pevných částic. S ním vůz dosahuje kombinované spotřeby pouhých 4,6 litru nafty na 100 kilometrů a s rezervou plní i náročnou emisní normu EU5 (emise CO2 pouhých 119 g/km). Přitom svému majiteli nabízí Yeti GreenLine požitek z velmi dynamické jízdy. Zrychlení z 0 na 100 km/h dosáhne za 12,1 sekundy a maximální dosahovaná rychlost činí 176 km za hodinu.

Na dosažení nízké spotřeby a emisí mají kromě motoru výrazný podíl i další zásadní opatření. Především systém Start-stop, který v případě potřeby snižuje spotřebu automatickým vypínáním motoru (například při stání na semaforu), rekuperace brzdné energie, optimalizované převodové ústrojí, pneumatiky se sníženým valivým odporem nebo aerodynamické úpravy spodní části vozu (světlá výška byla snížena o 25 mm na 155 mm) a také nižší součinitel odporu vzduchu cx, který díky zmíněným úpravám klesl na hodnotu 0,361.