Easy

Cesta k novému vozu Roomster je tak snadná. Stačí zvolit základní výbavový stupeň Easy a užívat si pohodovou jízdu všestranným MPV.

Pokud máte rádi barvy, vyberete si interiér Stone v modré, pro vyznavače praktické elegance je připravena šedá barva potahové látky. K oběma se hodí přístrojová deska v barvě Onyx.

Nový čtyřramenný volant si nastavíte tak, aby Vám přesně padl do ruky. Podle svého si můžete nastavit i výšku opěrek hlavy a sedadla řidiče nebo sklon světlometů. Další možnosti individuálních úprav v interiéru skýtá systém Varioflex.

I v tomto stupni výbavy můžete vybírat z celé palety motorů. Za zmínku stojí především nový benzinový motor 1,2 TSI o výkonu 77 kW, který lze kombinovat s automatickou sedmistupňovou převodovkou DSG, a neméně výkonný dieselový common-rail 1,6 TDI.

Style

Pro ty z Vás, kteří mají svůj vlastní styl, je tu výbavová verze Style.

Stylový interiér Domino s šedou nebo černou potahovou látkou doplňuje na dotyk příjemně měkká přístrojová deska.

Z komfortních prvků tato výbava nabízí například centrální zamykání s dálkovým ovládáním nebo elektrické ovládání předních oken a vnějších zpětných zrcátek. Tónovaná skla
a klimatizace se postarají o příjemné klima ve voze i za slunečných letních dnů.

Přístrojový panel s multifunkčním ukazatelem Vám díky palubnímu počítači poskytne důležité informace, jako je venkovní teplota, doba jízdy, průměrná rychlost nebo spotřeba paliva
a vzdálenost, kterou může Váš vůz s aktuálním množstvím pohonných hmot ještě ujet.

Atractive

Nový, elegantní interiér Chess v černé barvě Onyx přitáhne Vaši pozornost v nejvyšším stupni výbavy Atractive. Na přání můžete mít tento interiér včetně spodní části přístrojové desky i v atraktivní barvě Ivory.

Pohodlně se usaďte, díky loketní opěře mezi předními sedadly se budete cítit jako doma v křesle.

Příjemnou pohodu ve Vašem novém voze Roomster navodí klimatizace a hudba z rádia Swing s přehrávačem CD a MP3. Veškeré důležité jízdní údaje jsou přehledně zobrazeny na velkém multifunkčním MaxiDOT displeji.

Z parkování v přeplněných ulicích už nemusíte mít vrásky díky parkovacím senzorům umístěným v zadním nárazníku. Pro Vaši maximální bezpečnost je Roomster Atractive vybaven systémem ESP Plus s funkcí kontroly tlaku v pneumatikách a asistentem rozjezdu do kopce.

Scout

Roomster Scout je ideálním partnerem pro aktivní životní styl. Je stvořený pro čas, který patří jen Vám. Pro kratší týdny a delší víkendy, pro úniky z města do přírody, jízdu neznámými cestami… pro Vaše vlastní nápady.

Zaujme Vás atraktivním vzhledem s prvky terénního vozu, komfortní výbavou i variabilním vnitřním prostorem.

Exteriéru vozu Roomster Scout dominují charakteristické plastové lemy blatníků, prahů a spodní části dveří, které mají za úkol chránit lak karoserie před odletujícími kamínky. Při čelním pohledu je patrný zejména nový přední nárazník se stříbrně lakovaným nájezdovým krytem ve střední části spoileru a rovněž nové kruhové mlhové světlomety s CORNER funkcí.

Jedinečný design vozu podtrhují 16″ kola z lehké slitiny Arktos, příp. 17″ kola z lehké slitiny Kentaur, plaketka Scout na pátých dveřích a SunSet, skla s vyšším stupněm tónování
v zadní části vozu. Paletu metalických barev rozšiřuje exkluzivně pro verzi Scout béžová Safari.

Interiér Scout se vyznačuje kvalitní potahovou látkou sedadel v kombinaci šedé a černé barvy a přístrojovou deskou v provedení Onyx/Onyx nebo Onyx/Stříbrnošedá. V nabídce najdete i interiér Floss (kůže/umělá kůže/látka) nebo Pulse s předními sportovními sedačkami. Zadní sedadla se systémem VarioFlex Vám umožní jednoduše změnit uspořádaní interiéru podle toho, jak právě potřebujete.

Vybírat můžete ze dvou výkonových variant benzinového motoru 1,2 TSI – 63 kW a 77 kW. Motor 1,2 TSI / 77 kW je k dispozici i se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. Naftové agregáty zastupuje turbodiesel 1,6 TDI CR s výkonem 66 kW nebo 77 kW.

GreenLine

Model Roomster GreenLine přináší nejenom upravený vzhled v rámci faceliftu základní řady, ale především technické změny, vedoucí k dalšímu snížení spotřeby a emisí škodlivin. Mezi nejvýznamnější novinky patří motor 1,2 TDI CR DPF/55 kW se systémem vstřikování common rail. Vůbec poprvé je u sériově vyráběného vozu značky Škoda použit i systém Start-Stop a systém rekuperace pohybové energie.

Úsporný agregát 1,2 TDI CR DPF/55 kW nabízí spotřebu 3,4 l/100 km a emise CO2 pouhých 109 g/km. Nižší však nejsou pouze emise CO2, ale také hodnoty ostatních vypouštěných škodlivin. Nový motor plní emisní limity normy EU 5, která je u naftových motorů přísnější především v oblasti oxidů dusíku a pevných částic.

Opatření zvyšující hospodárnost provozu

Mezi opatření zvyšující hospodárnost provozu patří systém rekuperace, který pomáhá využít potenciál pohybové energie motoru k výrobě el. energie. Dalšími opatřeními jsou snížený a aerodynamicky zakrytý podvozek a v neposlední řadě také použití pneumatik s nízkým valivým odporem.