







V řadě 607 je k dispozici 5 motorů, včetně 2 motorů V6. Zdrojem tohoto textu jsou zejména materiály společnosti Peugeot ČR.
I tento motor dokáže luxusní vůz Peugeot 607 pěkně prohnat, dosahuje maximálního výkonu 116 kW při 5 650 ot./min. Pro dosažení velkého točivého momentu v nízkých otáčkách, je vačkový hřídel sacích ventilů se systémem proměnného časování (on/off, VTC), který se posunuje o 20° vzhledem ke klikovému hřídeli. Díky tomu motor pěkně táhne již od nízkých otáček bez nutnosti řazení.
Špička nabídky vozů Peugeot 607 je tvořena benzínovým tří-litrem (objem 2 946 cm3, vrtání 87 mm, 82,6 mm), který dosahuje maximálního výkonu 155 kW při 6 000 1/min. Motor vychází z modelu ES9 J4S, který se používal v modelech 406 a 607 – oproti starším modelům ovšem navyšuje výkon + 3 kW a točivý moment + 5 Nm. Lepších charakteristik motoru bylo dosaženo upraveným výfukovým potrubím a použitím systému průběžného proměnného časování rozvodu (VVT) vačkových hřídelů sacích ventilů.
Do vozů Peugeot 607 jsou montovány dieselové motory HDI o objemu 2.0 l, 2.2 l a 2.7 l V6. Tento motor je založen na přímém vysokotlakém vstřikování paliva, Common Rail. Motor je samozřejmě vybaven moderním filtrem pevných částic FAP druhé generace. Dieselové agregáty splňují emisní normy EURO3.
Motor o objemu 1 997 cm3 (vrtání 85 mm, zdvih 88 mm) s turbodmychadlem dosahuje maximálního výkonu 100 kW při 4 000 1/min a točivého momentu 320 Nm při 2 000 1/min.
Tento nový dieselový motor je vybaven dvěmi turby, díky kterým dosahuje výborného výkonu 125 k (170 koní) a točivého momentu 370 Nm při 1 500 otáčkách.
Nejvýkonější dieselový motor v 607-čce má objem 2.7 l a velice pěkný točivý moment 440 Nm při 1 900 ot./min.