







Čtyřválcový zážehový benzínový motor DOHC s proměnným časování ventilů CVVT a přímím vstřikováním
Spotřeba paliva
šestiválcový zážehový benzínový motor DOHC s uspořádáním válců do V
Spotřeba paliva
Čtyřválcový vznětový naftový motor DOHC se systémem common-rail s variabilní geometrii turbodmychadla VGT
Spotřeba paliva
KIA MAGENTIS mění pohled na cestování. Stačí otočit klíčkem a rozbuší sesrdce – vaše i Magentisu – celohliníkový šestiválec šestiválec 2.7 V6 CVVT se142 kW výkonu. Alternativou jsou motory 2.0 CVVT se 121 kW a vznětový2.0 CRDi VGT se 110 kW. Hladce polykají porce kilometrů tak, že se každý cílbude zdát příliš blízko. S automatickou převodovkou je nuda? I to se změnís návykovým systémem KIA Sport Mode umožňujícím sekvenční řazení.