Benzínové motory

Motor 1,6 CVVT 97 kW (132 k)

Čtyřválcový zážehový benzínový motor DOHC s proměnným časování ventilů CVVT a přímím vstřikováním

  • Objem motoru: 1591 cm3
  • Max. výkon: 97 KW při 6300 ot./min
  • Max. točivý moment: 157 Nm při 4200 ot./min
  • Max rychlost: 178 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 11,6 s

Spotřeba paliva

  • Město: 9,0 l
  • Mimo město: 6,2 l
  • Kombinovaná: 7,2 l

Motor 2,0 CVVT 106 kW (145 k)

Čtyřválcový zážehový benzínový motor DOHC s proměnným časování ventilů CVVT a přímím vstřikováním

  • Objem motoru: 1998 cm3
  • Max. výkon: 106 KW při 6000 ot./min
  • Max. točivý moment: 189 Nm při 4250 ot./min
  • Max rychlost: 190 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 11,0 s

Spotřeba paliva

  • Město: 10,8 l
  • Mimo město: 6,6 l
  • Kombinovaná: 8,1 l

Naftové motory

Motor 2,0 CRDi VGT 103 kW (140 k)

Čtyřválcový vznětový naftový motor DOHC se systémem common-rail s variabilní geometrii turbodmychadla VGT

  • Objem motoru: 1991 cm3
  • Max. výkon: 103 KW při 4000 ot./min
  • Max. točivý moment: 305 Nm při 1800 – 2500 ot./min
  • Max rychlost: 187 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 11,0 s

Spotřeba paliva

  • Město: 7,6 l
  • Mimo město: 5,1 l
  • Kombinovaná: 6,0 l

Automobily značky Kia měly donedávna nádech exotiky, ale poslední představené modely jsou stylisticky pojaté v evropském duchu. To ostatně zaznělo i v rozhovoru s vice-presidentem Kia Motors Europe, který jsme nedávno zveřejnili. Kia se hodlá oprostit od spojení „korejský=zvláštní“ a vedle otevření evropského vývojového centra v Rüsselsheimu najala také bývalého designera Volkswagenu. Carens ještě není jeho dítko, ale v mnohém již dobře odpovídá evropské představě o automobilové kráse a praktičnosti. Na tom celém je zajímavé to, že Kia tyto modely vyváží i na své tradiční trhy. V USA je Carens nabízen jako Rondo se zážehovými motory 2,4 (118 kW) a 2,7 V6 (134 kW).