







Čtyřválcový zážehový benzínový motor DOHC s proměnným časování ventilů CVVT a přímím vstřikováním
Spotřeba paliva
Čtyřválcový zážehový benzínový motor DOHC s proměnným časování ventilů CVVT a přímím vstřikováním
Spotřeba paliva
Čtyřválcový vznětový naftový motor DOHC se systémem common-rail s variabilní geometrii turbodmychadla VGT
Spotřeba paliva
Automobily značky Kia měly donedávna nádech exotiky, ale poslední představené modely jsou stylisticky pojaté v evropském duchu. To ostatně zaznělo i v rozhovoru s vice-presidentem Kia Motors Europe, který jsme nedávno zveřejnili. Kia se hodlá oprostit od spojení „korejský=zvláštní“ a vedle otevření evropského vývojového centra v Rüsselsheimu najala také bývalého designera Volkswagenu. Carens ještě není jeho dítko, ale v mnohém již dobře odpovídá evropské představě o automobilové kráse a praktičnosti. Na tom celém je zajímavé to, že Kia tyto modely vyváží i na své tradiční trhy. V USA je Carens nabízen jako Rondo se zážehovými motory 2,4 (118 kW) a 2,7 V6 (134 kW).