Honda CR-V nabízí 1 benzínový motor (2.0 Eleg). Dále nabízí 1 naftový motor (2.2 Eleg).

Benzínový motor

HONDA CR-V 2.0 Eleg

  • Zdvihový objem: 1 997 ccm
  • Počet válců/ventilů: 4/16
  • Vrtání/zdvih: 81,0 x 96,9
  • Max.výkon: 110 KW při 6 200 ot. /min
  • Max.točivý moment: 192 Nm při 4 200 ot. /min
  • Maximalní rychlost: 190 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h : 10,2 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 10,4 l
  • Mimo město: 6,7 l
  • Kombinovaná spotřeba: 8,1 l

Naftový motor

HONDA CR-V 2.2 Eleg

  • Zdvihový objem: 2 204 ccm
  • Počet válců/ventilů: 4/16
  • Vrtání/zdvih: 85,0 x 97,1
  • Max.výkon: 103 KW při 4 000ot. /min
  • Max.točivý moment: 340 Nm při 2 000 ot. /min
  • Maximalní rychlost: 187 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h : 10,3 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 8,1 l
  • Mimo město: 5,7 l
  • Kombinovaná spotřeba: 6,5 l
  • Nový dieselový motor – 2,2 i-DTEC/110 kW (150 k)

    Původní dieselový motor 2,2 i-CTDi byl nahrazen novým motorem 2,2 i-DTEC (intelligent Diesel Technology), s výkonem 110 kW (150 k), který se již používá v poslední generaci modelu Accord. Nový motor přináší výkon větší o 7 kW (+10 k) a zároveň vyšší točivý moment o 10 Nm a to při nižší spotřebě paliva. Stejně jako u předchozí generace je i tento motor originální konstrukcí firmy Honda. Motor 2,2 i-DTEC také splňuje požadavky normy Euro 5 a je standardně vybaven filtrem pevných částic DPF .

    Stručná charakteristika motoru i-DTEC:

  • Blok, hlava motoru vyrobena z hliníkové slitiny
  • Systém Common rail třetí generace – pracovní tlaky 180 MPa
  • Piezo-elektrické vstřikovače paliva s vícefázovým vstřikováním paliva
  • Standardně vybavený filtrem pevných častíc DPF umístěným hned za motorem
  • Vodou chlazený systém EGR s mezichladičem a tzv. bypass systémem
  • Vodou chlazené turbodmychadlo s proměnou geometrií lopatekPoprvé u modelu CR-V je dieselový motor nejen k dispozici s 6-ti stupňovou manuální převodkou, ale nově také s 5-ti stupňovou automatickou převodovkou Honda, která byla s drobnými změnami převzata z modelu Accord. Díky originální konstrukci nabízí tato automatická převodovka stejné parametry a dynamiku jako konkurenční šestistupňové automatické převodovky při maximálně plynulé a komfortní jízdě bez nutnosti častého přeřazování.

    Pro zlepšení spotřeby paliva je automatická převodovka vybavena předehřívačem kapaliny ATF, díky čemuž je po startu mnohem rychleji dosaženo optimální pracovní teploty náplně převodovky, což významně snižuje třecí ztráty u automatických převodovek.

    Optimalizací třetího převodového poměru v manuální převodovce byla zlepšena akcelerace dieselového motoru.

    Novinkou pro verze s manuální převodovkou je tzv. indikátor řazení, který řidiči doporučuje, jaký rychlostní stupeň má zařadit s ohledem na momentální jízdní režim, tak aby dosáhl optimální spotřeby paliva. Tímto způsobem lze ušetřit až 0,2 l benzínu na 100 km.