Pětidvéřový čtyř až pětimístný vůz třídy SUV. Motor vpředu, pohon RealTime4WD (pohon předních kol s automatickým zapínáním pohonu 4×4 při prokluzu předních poháněných kol). Mezi další zajímavé použité technologie patří VSA stabilizační systém, CMBS, což je systém pro zmírňování následků kolize.  Tento model je nabízen se dvěma motory a to benzínovým dvoulitrovým čtyřtaktním kapalinou chlazeným čtyrválcem uloženým napříč, používající rozvod SOHC i-VTEC a elektronické vstřikování paliva PGM-FI a vznětovým 4 válcem o obsahu 2200ccm využívajícím rozvod DOHC a vstřikování common railem II. Generace.

Model CR-V je designově nápadný vůz s velkým vnitřním prostorem a určeným do lehčího terénu, přece jen se jedná o vůz kategorie SUV a ne off road. Tento vůz je nabízen ve třech úrovních výbav buď se 6ti stupňovým manuálem, nebo v kombinaci s benzínovým motorem s 5ti stupňovou automatickou převodovkou.

Honda přichází na český trh s inovovaným modelem Honda CR-V pro modelový rok 2010. Poslední generace populárního zástupce v segmentu SUV byla uvedena na konci roku 2006. Za tři roky existence na trhu si model CR-V získal oblibu zákazníků a od počátku patří k leaderům v segmentu SUV, o čemž svědčí i vysoká prodejní čísla – 3.260 prodaných vozů od roku 2007 (údaj k lednu 2010). K vyzdvihovaným přednostem vozu patří výborné a úsporné motory, vynikající jízdní vlastnosti, prostorný a vysoce variabilní interiér a bohatá výbava již základním provedení.

Inovovaná verze modelového roku 2010 potom přináší rozšíření nabídky výbavových verzí a především nový dieselový motor 2,2 i-DTEC, který lze nově kombinovat i s automatickou převodovkou. Další vylepšení a novinky se objevují nejen na exteriéru a interiéru, ale také v nabídce výbav, zlepšily se již tak vynikající jízdní vlastnosti a komfort. Také nabídka originálního příslušenství se rozrostla o nové zajímavé prvky.

Honda CR-V získala druhé místo v britském průzkumu spokojenosti zákazníků J.D. Power 2010 v kategorii vozů SUV.

Přehled hlavních novinek:

  • Nový vznětový motor 2,2 i-DTEC / 110 kW (150 k) plnící normu Euro 5
  • Automatická převodovka pro dieselový motor
  • Modifikovaný podvozek a karosérie pro zlepšení jízdního a akustického komfortu
  • Nový vnější design nárazníků, masky chladiče a kol
  • Nové detaily v interiéru a nové výbavy