![06 06](https://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_06.jpg)
![octavia tour octavia tour](https://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_octavia_tour_200x80.jpg)
![roomster roomster](https://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_roomster_200x80.jpg)
![yeti yeti](https://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_yeti_200x80.jpg)
![fabia_combi_200x80 fabia_combi_200x80](https://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_fabia_combi_200x80.jpg)
![superb_combi_200x80 superb_combi_200x80](https://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_superb_combi_200x80.jpg)
![octavia_fl_03 octavia_fl_03](https://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-octavia/thumbs/thumbs_octavia_fl_03.jpg)
![03_superb 03_superb](https://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-superb/thumbs/thumbs_03_superb.jpg)
Interiér
Uvnitř modelu Civic Hybrid kladli designéři značky Honda důraz zejména na eleganci. Jejich cílem bylo vytvořit vysoce kvalitní, moderní a sportovně laděný prostor nabízející nejmodernější technologie, dostatek odkládacích prostor a inovativní ergonomii.
Podobně jako nový pětidveřový model Civic, také verze Hybrid nabízí dvouzónový přístrojový panel – palubní desku rozdělenou do dvou horizontálních funkčních zón. Důležité přístroje, jako je například ukazatel rychlosti, jsou umístěny v jeho horní části, aby byly v zorném poli řidiče.
U modelu Civic Hybrid je v horní části přístrojového panelu navíc zobrazován také údaj o okamžité spotřebě paliva, ve spodní části se pak nacházejí informace o úrovni nabití baterie, ukazatel okamžitého stavu IMA – “dobíjení” či “asistence” a indikátor ‚AUTO STOP‘ informující řidiče o tom, že motor se nachází v režimu automatického zastavení motoru.
Podvozek
Podvozek nové Hondy Civic Hybrid nabízí v porovnání se současným modelem lepší ovladatelnost a vynikající jízdní komfort díky přepracované geometrii systému zavěšení kol a delšímu rozvoru náprav.
Vzpěry MacPherson na přední nápravě poskytují větší úhel sklonu, zatímco inverzně vinuté pružiny zajišťují stabilitu v přímém směru a lepší ovladatelnost pro strmé a citlivé řízení.
Zavěšení typu dvojitého lichoběžníku má novou konstrukci, která umožňuje delší zdvih tlumičů i lepší umístění samotného tlumiče. Tento delší zdvih tlumičů umožňuje podvozku vozidla lépe pohlcovat nerovnosti snadno a bez nepříjemných rázů.
Výroba
Civic Hybrid se vyrábí a montuje v závodě společnosti Honda Motor Co., Ltd, v japonském městě Suzuka.