Benzínové motory

Ford C-Max 1.6 100k

Benzínový motor Duratec

  • Max. výkon: 100/ 74 k/ kW
  • Max rychlost: 175 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 12,9 s

Spotřeba paliva

  • Město: 8,9 l
  • Mimo město: 5,7 l
  • Kombinovaná: 6,9 l

Ford C-Max 1.8 125k

Benzínový motor Duratec

  • Max. výkon: 125/ 92 k/ kW
  • Max rychlost: 195 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 10,8 s

Spotřeba paliva

  • Město: 9,6 l
  • Mimo město: 5,6 l
  • Kombinovaná: 7,1 l

Ford C-Max 2.0 145k

Benzínový motor Duratec

  • Max. výkon: 145/ 107 k/ kW
  • Max rychlost: 203 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 9,8 s

Spotřeba paliva

  • Město: 9,9 l
  • Mimo město: 5,5 l
  • Kombinovaná: 7,2 l

Naftové motory

Ford C-Max 1.6 90k

Naftový motor Durator TDCi, se systémem common-rail

  • Max. výkon: 90/ 66 k/ kW
  • Max rychlost: 174 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 13,1 s

Spotřeba paliva

  • Město: 5,9 l
  • Mimo město: 3,7 l
  • Kombinovaná: 4,5 l

Ford C-Max 1.8 115k

Naftový motor Durator TDCi, se systémem common-rail

  • Max. výkon: 115/ 85 k/ kW
  • Max rychlost: 188 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 11,2 s

Spotřeba paliva

  • Město: 6,9 l
  • Mimo město: 4,5 l
  • Kombinovaná: 5,4 l

Ford C-Max 2.0 136k

Naftový motor Durator TDCi, se systémem common-rail

  • Max. výkon: 136/ 100 k/ kW
  • Max rychlost: 200 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 9,6 s

Spotřeba paliva

  • Město: 7,6 l
  • Mimo město: 4,8 l
  • Kombinovaná: 5,8 l
Skvělá technika pod kapotou
S novou řadou C-MAX uvádí Ford také řadu vyspělých technických řešení, která přinášejí vyšší výkon, jsou šetrnější k životnímu prostředí a pomáhají snižovat celkové náklady na vlastnictví vozu.
Můžete si vybírat mezi zdokonalenými verzemi našich vyhlášených vznětových motorů Duratorq TDCi, zcela novým přeplňovaným zážehovým motorem EcoBoost 1,6 l a stále populárními zážehovými jednotkami Duratec. Naše úsporné motory s nízkými emisemi CO2 jsou kombinovány s technicky vyspělými převodovkami, jako je nová šestistupňová manuální převodovka Durashift, která se v řadě C-MAX objevuje poprvé, nebo šestistupňová dvouspojková automatická převodovka Ford PowerShift.
Nový zážehový motor EcoBoost 1,6 l
Nový zážehový motor EcoBoost 1,6 l je k dispozici ve dvou variantách – 110 a 134 kW. Silnější z nich, 134 kW, dosahuje v městském cyklu spotřeby 9,2 l/100 km (Grand C-MAX), respektive 8,8 l/100 km (C-MAX). Emise CO2 činí 159 g/km (Grand C-MAX), resp. 154 g/km* (C-MAX). To znamená, že motory EcoBoost poskytují svůj vyšší výkon a menší spotřebu při současném poklesu emisí CO2 až o 18 % (ve srovnání se zážehovým agregátem Duratec 2,0 l). A snad není nutné dodávat, že splňují nejpřísnější emisní normy platné v různých částech světa.
Vrozený temperament motorů EcoBoost a jejich mohutný nástup točivého momentu už od nízkých otáček spolu s menšími rozměry, nižší hmotností a lepší spotřebou znamenají podmanivější zážitek z jízdy. Například v porovnání s jednotkou 2,0 l 107 kW z předchozího modelu dokáže C-MAX s motorem EcoBoost 134 kW akcelerovat z 50 na 100 km/h na čtvrtý rychlostní stupeň o celé 3,5 sekundy rychleji – za pouhých 8,8 s
Zdokonalené vznětové motory Duratorq TDCi
Vznětové motory Duratorq TDCi 1,6 a 2,0 l byly pro novou řadu C-MAX rozsáhle inovovány s cílem dosáhnout lepšího výkonu, spotřeby i kultivovanosti. Motory nyní reagují bezprostředněji a již v nízkých otáčkách nabízejí spoustu snadno dostupné síly.
Nový Duratorq TDCi 1,6 l je nabízen ve variantách 70 a 85 kW. Varianta 85 kW má navíc schopnost krátkodobého nárůstu točivého momentu při plné akceleraci díky funkci dočasného zvýšení plnicího tlaku turbodmychadla, která po dobu nejvýše 15 sekund zvedne točivý moment z 270 na 285 Nm. Obě varianty se vyznačují mimořádně příznivými hodnotami spotřeby paliva: nový C-MAX v městském cyklu spotřebuje jen 5,4 l/100 km* a produkuje pouze 119 gramů CO2 na km (v případě modelu Grand C-MAX je to 5,8 l/100 km a 129 g/km).
Nejnovější agregát Duratorq TDCi 2,0 l dává modelům řady C-MAX mohutnou sílu, ale nikoliv na úkor spotřeby paliva nebo emisí CO2. Varianty 103 kW i 120 kW získaly vyšší výkon, širší rozpětí točivého momentu a pohotovější odezvu v nízkých otáčkách, přitom však dosahují v městském cyklu spotřeby 6,4 l/100 km a emisí CO2 jen 134 g/km* (C-MAX s manuální převodovkou). Pro zákazníky vyžadující méně výkonný vůz se samočinným řazením je zde Duratorq TDCi 2,0 l ve variantě 85 kW s automatickou převodovkou Ford PowerShift.