1.2 8v 69 k
(1242 cm³, 69 k, 155 km/h)

Příjemné vlastnosti při řízení, nízká spotřeba paliva a jedinečný výkon řadí tento motor na přední místo ve své kategorii.

U tohoto motoru se můžete spolehnout na nízkou spotřebu za všech okolností: 6,7 l/100 km v městském cyklu, 4.4 l/100 km mimo město a 5.2 l/100 km v kombinovaném cyklu.
Emise CO2: 123 g/km.
Třída motoru: Euro 5.

 

1.4 8v 77 k
(1368 cm³, 77 k, 165 km/h)

Tento první motor byl pečlivě navržen tak, aby kombinoval maximální výkon a minimální spotřebu, a aby rozšířil všestrannost modelu Punto Evo. Uhlazený, ale vnímavý,
s žádným odpadem.

Tento motor modelu Punto Evo zaručuje maximální rychlost 165 km/h se spotřebou paliva pouze 7.4 / 6.8 l/100 km s převodovkou Dualogic™ v městském cyklu,
4,6 / 4,7 l/100 km s převodovkou Dualogic™ mimo město a 5.7 / 5.4 l/100 km
s převodovkou Dualogic™ v kombinovaném cyklu.
Emise CO2: 132 g/km (125 g/km s převodovkou Dualogic™).
Třída motoru: Euro 5.

 

1.4 16v MultiAir 105 k

(1368 cm³, 105 k, 185 km/h)

Tento motor kloubí nový hydraulický systém MultiAir s kontrolou sacích ventilů, patentovaným Fiat Powertrain. Systém MultiAir dynamicky a přímo kontroluje přívod vzduchu a vznícení tím, že optimalizuje otevírání sacích ventilů, a to pro každý válec zvlášť. Tím, že odhadne ideální moment pro zavření sacích ventilů, systém zlepšuje efektivnost využití objemu a zvyšuje maximální krouticí moment, a to především za nízkých rychlostí- A výsledek? V porovnání se standardními motory s podobným výtlakem motor spotřebuje o 10% energie méně. Maximální krouticí moment je zároveň o 25% vyšší, spotřeba paliva a emise CO2 jsou sníženy o 10%, a to i přes to, že motor rychleji reaguje na zrychlení.

Motor je navíc vybaven funkcí Start&Stop, tedy systémem, který automaticky vypne motor, ocitne-li se vůz v dopravní zácpě. Jednoduše přehoďte převodovku na neutrál a motor se zastaví. Zároveň ale všechny bezpečnostní prvky a funkce pro vaše pohodlí, jako například klimatizace, rádio či stěrače, budou nadále běžet. Jakmile šlápnete na plyn, motor se sám nastartuje, rychle a tiše, připraven jet dál. Start&Stop vylepšuje efektivní využití paliva a snižuje spotřebu (až o 30%), emise CO2 a také znečištění hlukem.

 

1.4 16v MultiAir Turbo 135 k

(1368 cm³, 135 k, 200 km/h)

Tento motor kloubí nový hydraulický systém MultiAir s kontrolou sacích ventilů, patentovaným Fiat Powertrain. Systém MultiAir dynamicky a přímo kontroluje přívod vzduchu a vznícení tím, že optimalizuje otevírání sacích ventilů, a to pro každý válec zvlášť. Tím, že odhadne ideální moment pro zavření sacích ventilů, systém zlepšuje efektivnost využití objemu a zvyšuje maximální krouticí moment, a to především za nízkých rychlostí- A výsledek? V porovnání se standardními motory s podobným výtlakem motor spotřebuje o 10% energie méně. Maximální krouticí moment je zároveň o 25% vyšší, spotřeba paliva a emise CO2 jsou sníženy o 10%, a to i přes to, že motor rychleji reaguje na zrychlení.

Motor je navíc vybaven funkcí Start&Stop, tedy systémem, který automaticky vypne motor, ocitne-li se vůz v dopravní zácpě. Jednoduše přehoďte převodovku na neutrál a motor se zastaví. Zároveň ale všechny bezpečnostní prvky a funkce pro vaše pohodlí, jako například klimatizace, rádio či stěrače, budou nadále běžet. Jakmile šlápnete na plyn, motor se sám nastartuje, rychle a tiše, připraven jet dál. Start&Stop vylepšuje efektivní využití paliva a snižuje spotřebu (až o 30%), emise CO2 a také znečištění hlukem.

 

1.4 8v Natural Power
(1368 cm³, 77 k benzín/70 k zemní plyn, 162 km/h benzín -156 km/h zemní plyn)

Ekologický dvojitý motor poháněný benzínem a metanem nabízí skutečně špičkový výkon.
Motor je normálně poháněný metanem a benzín využívá jen při startování motoru. Jakmile je motor nastartovaný, automaticky přepne na metan. Motor přepne na benzín (a pak zase zpět), hrozí-li, že zásoby plynu dojdou. Každopádně řidič má možnost kdykoli přepnout na benzín, a to jednoduše stisknutím tlačítka na liště.
Motor byl vyvinut a vyroben FPT (Fiat Powertrain Technologies) a je nabízen v kombinaci s manuální 5-stupňovou převodovkou. Je také vybaven fázovanou sekvenční technologií vstřikování Multipoint, jež umožňuje obdobný výkon při využití metanu i benzínu. Když běží na metan, motor je velmi příjemný na řízení a řidiči poskytuje skvělý výkon. Maximální rychlost je 156 km/h a vůz zrychlí z 0 na 100 km/h během pouhých 16.9 sekund.
Dojezd nemá konkurenta. Metan se nachází ve dvou ocelových nádržích (umístěných na podlaze, aby nezmenšily cenný zavazadlový prostor) a poskytují celkový objem 84 litrů (13 kg metanu). To zajišťuje dojezd 310 km (kombinovaný cyklus). 45-litrová benzínová nádrž má stejný objem jako konvenční benzínové motory a celkový dojezd přesahuje 1,000 kilometrů.

Maximální rychlost 162 km/h při pohonu na benzín a 156 km/h na metan.
Emise CO2: 115 g/km (metan) / 149 g/km (benzín).
Třída motoru: Euro 5.

 

1.3 Multijet 16v 75 k
(1248 cm³, 75 k, 165 km/h)

Nejmenší a nejpokročilejší z druhé generace společné rampy naftových motorů s přímým vstřikováním. Tento tichý a ekologický motor nabízí špičkové pohodlí při řízení a jedinečný výkon. Při jeho vývoji byl kladen důraz na racionalitu, efektivnost a spolehlivost, a tak je tento motor stavěn tak, aby vydržel prakticky navěky! Je navržen tak, aby jeho životnost dosáhla 250,000 Km bez jakýchkoliv oprav či výměny součástek.
Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá pouze 13.6 sekund, spotřeba paliva je 5.2 l/100 km v městském cyklu, 3.5 l/100 km mimo město a 4.1 l/100 km v kombinovaném cyklu.
Motor samozřejmě splňuje limity emisí Evropského společenství 4. fáze a může být rozšířen o filtr naftových částic (DPF).
Třída motoru: Euro 5.

 

1.6 Multijet 16v 120 k
(1598 cm³, 120 k, 193 km/h)

Tento čistý motor poskytuje špičkovou kombinaci vysoké síly, velké elastičnosti a nízké spotřeby a emisí. Maximální krouticí síla je dosažena při 3750 ot./min. Zrychlení na 100 km/h trvá jen 9.6 sekund a maximální rychlost je 193 km/h.
Spotřeba je 5.8 l/100 km v městském cyklu, 3,8 l/100 km mimo město a 4.5 l/100 km v kombinovaném cyklu.

Velkorysá krouticí síla motoru 1.6 Multijet může být plně využita díky 6-stupňové převodovce, jež zajišťuje hladkou, rychlou jízdu na dálnicích, přičemž spotřeba, emise a vibrace jsou jen minimální. Zároveň je motor schopný i vzrušujícího sportovního výkonu, kdykoli se vám zachce.
Emise CO2: 119 g/km
Třída motoru: Euro 5.