naftový čtyřválcový motor, s přímím vysokotlakým vstřikováním, s proměnou geometrií, 16 ventilů

  • Objem motoru: 2179 cm3
  • Max. výkon: 115 KW při 4000 ot./min
  • Max. točivý moment: 380 Nm při 2000 ot./min
  • Max rychlost: 200 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 9,9 s

Spotřeba paliva

  • Město: 9,5 l
  • Mimo město: 5,9 l
  • Kombinovaná: 7,2 l

Potěšení z jízdy není výsadou jen pro řidiče. Každájízda modelem C-Crosser se stává nezapomenutelným zážitkem pro celou jeho posádku. Výkon vozuzajišťuje bezpečnou a pohodlnou jízdu za všech okolností. Citroën C-Crosser tak může suverénně a bezostychu vstoupit do kategorie SUV (sportovně užitkových vozů), neboť představuje vrcholnou kombinacipříkladné dynamiky, sportovního ducha, výkonnostia vynikajícího komfortu vyžadovaného dnešními standardy. Za tuto univerzálnost, díky níž si lze jízduvychutnávat na jakémkoliv povrchu a za jakýchkolivpodmínek, vděčí vůz integrálnímu pohonu všech čtyř kol, který se přizpůsobuje konkrétním jízdnímsituacím.Citroën C-Crosser, neúnavný poutník na cestách, jepoháněn zcela novým motorem 2.2 HDi 16V o vý-konu 160k DIN při 4000 ot/min. Tato jednotka s přeplňovaným turbodmychadlem s proměnnou geometriía dostatečným točivým momentem (380 Nm při2000 ot/min) Vás určitě nadchne. Model C-Crosserposkytuje s ohledem na Vaše náročné a oprávněnépožadavky výkonu a pohodlí zcela novou dimenzi sportovního projevu, kterou od něj očekáváte.

Co je příjemnější než cestovat v dokonalépohodě?Model C-Crosser je vybaven integrálním systémem pohonu všech čtyř kol s možnostíaktivace jednoho ze tří typů pohonu řízených pomocí elektronické jednotky novégenerace, která automaticky rozděluje točivýmoment motoru mimo jiné na základěvyhodnocení rychlosti vozidla, úhlu natočenívozu v zatáčce, požadavku na momentálníakceleraci a rozdílu adheze mezi přednía zadní nápravou. Právě tato koncepcedodává řidiči stálou jistotu maximálníhobezpečí, optimálního zpřevodování a ideálních jízdních vlastností.Podle okamžitých cestovních podmínekmůže řidič volit mezi třemi typy přenosu točivého momentu.2WD: Jedná se o pohon předních kol určený zejména pro asfaltové silnice zaručujícídobrou přilnavost (suchý povrch). Menšípočet pohybujících se součástí tak stojí i zasníženou spotřebou a zaručuje optimálníovladatelnost v městském prostředí. 4WD: Pohon všech kol – točivý moment jeautomaticky rozdělován mezi přední a zadnínápravu. Přední kola si uchovávají hlavníroli. O intenzitě hnací síly přidělené zadnínápravě rozhoduje elektronická řídící jednotka na základě vyhodnocení přilnavosti kol.Můžete si tak být jisti, že systém zvolí nejvhodnější přerozdělování sil mezi nápravya tím Vám zajistí nejlepší jízdní vlastnosti.LOCK: Tento typ pohonu je vhodný pro ztížené podmínky a situace se sníženou přilnavostí(sníh, písek, bláto). Elektronická jednotkaautomaticky přesune 1,5 násobek točivéhomomentu na zadní nápravu než u pohonu4WD. S tímto vyváženějším přerozdělenímsíly mezi nápravy si Citroën C-Crosser zachovává neomezenou schopnost pohybu. Díky manuální 6-st. převodovce a hlaviciřadicí páky potažené kůží budete dokonalevnímat reakce vozu a získáte jistotu, žez motoru dostáváte maximum.