Benzínový šestiválec

BMW xDrive35i 

  • Zdvihový objem: 2.979 cm3
  • Počet válců/ventilů: 6/4
  • Zdvih/vrtání: 89,6/84,0 mm
  • Max. výkon: 225KW (306k) při 5800 – 6250 ot. /min
  • Max.točivý moment: 400Nm při 1300 – 5000 ot./min
  • Maximální rychlost: 240 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h: 6,7 s

 

Spotřeba paliva:

  • Město: 14,9 l
  • Mimo město: 8,6 l
  • Kombinovaná spotřeba: 10,9 l

Benzínový osmiválec

BMW xDrive50i

  • Zdvihový objem: 4.395 cm3
  • Počet válců/ventilů: 8/4
  • Zdvih/vrtání: 88,3/89,0 mm
  • Max. výkon: 300KW (407k) při 5500 – 6400 ot. /min
  • Max.točivý moment: 600Nm při 1800 – 4500 ot./min
  • Maximální rychlost: 250 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h: 5,4 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 17,6 l
  • Mimo město: 9,5 l
  • Kombinovaná spotřeba: 12,5 l

Naftové šestiválce

BMW xDrive30d

  • Zdvihový objem:  2.993 cm3
  • Počet válců/ventilů: 6/4
  • Zdvih/vrtání: 90,0/84,0 mm
  • Max. výkon: 173KW (235k) při 4000 ot. /min
  • Max.točivý moment: 520Nm při 2000 – 2750 ot./min
  • Maximální rychlost: 210 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h: 8,0 s


Spotřeba paliva:

  • Město: 10,4 l
  • Mimo město: 7,0 l
  • Kombinovaná: 8,2 l

BMW xDrive35d

  • Zdvihový objem: 2.993 cm3
  • Počet válců/ventilů: 6/4
  • Zdvih/vrtání: 90,0/84,0 mm
  • Max. výkon: 210KW (286k) při 4400 ot. /min
  • Max.točivý moment: 580Nm při 1750  – 2250 ot./min
  • Maximální rychlost: 236 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h: 6,9 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 10,5 l
  • Mimo město: 7,1 l
  • Kombinovaná spotřeba: 8,3 l

Benzinový motor TwinPower Turbo
v BMW X6 xDrive50i.

V BMW X6 xDrive50i bylo poprvé využito přímého vstřikování HPI a turba TwinPower v motoru V8. Obě technologie jsou skutečným ztělesněním vyššího výkonu a nižší spotřeby.Výsledkem je 300 kW (407 PS), maximální točivý moment 600 Nm mezi 1 750 a 4 500 otáčkami za minutu a spotřeba 12,5 l/100 dle jízdního cyklu EU. Díky těmto hodnotám je motor V8 v BMW X6 xDrive50i s obsahem 4,4 litrů nejefektivnějším ve své třídě. Další světovou novinkou v tomto motoru je středové umístění turbodmychadla mezi lavicemi válců ve tvaru písmene V. Díky tomuto kompaktnímu uspořádání bloku motoru došlo nejen ke snížení hmotnosti, ale i k minimalizaci tlakových ztrát mezi nasáváním a výpustí

Řadový benzínový šestiválec v BMW X6 xDrive35i.

Řadový benzínový šestiválec s obsahem 3,0 litru s High Precision Injection a technologií TwinPower Turbo v sobě spojuje typickou radost z vysoké živosti řadového benzínového šestiválce BMW a neméně vysokého točivého momentu. S otáčkami 400 Nm již od pouhých 1 200 za minutu a výkonem 225 kW (306 k) je řadový šestiválec v BMW X6 xDrive35i nejen nejvýkonějším motorem s nejvyšším točivým momentem ve své tříde, ale se spotřebou 10,1 l/100 km i tím naprosto nejefektivnějším

Dieselový šestiválec v BMW X6 xDrive 30d a xDrive 40d.

Oba dieselové motory, v BMW X6 xDrive30d i v BMW X6 xDrive40d, pracují s nejmodernější dieselovou technologií Common Rail a představují spojení vysokého výkonu a jedinečně nízké spotřeby. Turbodiesel v BMW X6 xDrive30d má výkon 180 kW (245 k) a točivý moment 540 Nm při průměrné spotřebe 8,2 l/100 km. Tento příkladný výkon lze ovšem ještě zvýšit – a to v BMW X6 xDrive40d s použitím technologie variabilního TwinPower Turbo. O posílení výkonu a zvýšení otáček se starají dvě různě velká, postupně se zapojující turbodmychadla. Výkon 225 kW (306 k) a točivý moment 600 Nm umožňují vozu zrychlit z 0 na 100 km/h za pouhých 6,5 sekundy. A to vše s průměrnou spotřebou 7,5 litrů na 100km

Osmistupňová automatická převodovka
Steptronic v BMW X6.

Všimente si toho pouze na otáčkoměru – tak rychle a komfortně řadí nová osmistupňová automatická převodovka Steptronic. Dodatečné rychlostní stupně při každém přeřazení snižují skok otáček motoru, řazení se děje prakticky bez povšimnutí. Osmý rychlostní stupeň pak při vysokých rychlostech snižuje otáčky, což zvyšuje komfort a snižuje spotřebu. Podporu postkytuje také nová spojka měniče, A to i když řadíte manuálně pomocí elektronické řadicí páky nebo řadicích padýlek na volantu