Benzínové motory

Motor 2,0 CVVT 120 kW (163 k)

Čtyřválcový zážehový benzínový motor DOHC s proměnným časování ventilů CVVT a přímím vstřikováním

  • Objem motoru: 1988 cm3
  • Max. výkon: 120 KW při 6200 ot./min
  • Max. točivý moment: 197 Nm při 4600 ot./min
  • Max rychlost: 210 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 9,9 s

Spotřeba paliva

  • Město: N/A l
  • Mimo město: N/A l
  • Kombinovaná: 7,5 l

Motor 2,7 142 kW (193 k)

šestiválcový zážehový benzínový motor DOHC s uspořádáním válců do V

  • Objem motoru: 2656 cm3
  • Max. výkon: 142 KW při 6000 ot./min
  • Max. točivý moment: 250 Nm při 4500 ot./min
  • Max rychlost: 220 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 9,0 s

Spotřeba paliva

  • Město: N/A l
  • Mimo město: N/A l
  • Kombinovaná: 9,1 l

Naftové Motory

Motor 2,0 CRDi VGT 110 kW (150 k)

Čtyřválcový vznětový naftový motor DOHC se systémem common-rail s variabilní geometrii turbodmychadla VGT

  • Objem motoru: 1991 cm3
  • Max. výkon: 110 KW při 3800 ot./min
  • Max. točivý moment: 305 Nm při 1800 – 2500 ot./min
  • Max rychlost: 201 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 10,3 s

Spotřeba paliva

  • Město: N/A l
  • Mimo město: N/A l
  • Kombinovaná: 6,0 l

KIA MAGENTIS mění pohled na cestování. Stačí otočit klíčkem a rozbuší sesrdce – vaše i Magentisu – celohliníkový šestiválec šestiválec 2.7 V6 CVVT se142 kW výkonu. Alternativou jsou motory 2.0 CVVT se 121 kW a vznětový2.0 CRDi VGT se 110 kW. Hladce polykají porce kilometrů tak, že se každý cílbude zdát příliš blízko. S automatickou převodovkou je nuda? I to se změnís návykovým systémem KIA Sport Mode umožňujícím sekvenční řazení.