Motory
Honda CR-V nabízí 1 benzínový motor (2.0 Eleg). Dále nabízí 1 naftový motor (2.2 Eleg).
Benzínový motor
HONDA CR-V 2.0 Eleg
-
Zdvihový objem: 1 997 ccm
-
Počet válců/ventilů: 4/16
-
Vrtání/zdvih: 81,0 x 96,9
-
Max.výkon: 110 KW při 6 200 ot. /min
-
Max.točivý moment: 192 Nm při 4 200 ot. /min
-
Maximalní rychlost: 190 km/h
-
Zrychlení 0 – 100 km/h : 10,2 s
Spotřeba paliva:
-
Město: 10,4 l
-
Mimo město: 6,7 l
-
Kombinovaná spotřeba: 8,1 l
Naftový motor
HONDA CR-V 2.2 Eleg
-
Zdvihový objem: 2 204 ccm
-
Počet válců/ventilů: 4/16
-
Vrtání/zdvih: 85,0 x 97,1
-
Max.výkon: 103 KW při 4 000ot. /min
-
Max.točivý moment: 340 Nm při 2 000 ot. /min
-
Maximalní rychlost: 187 km/h
-
Zrychlení 0 – 100 km/h : 10,3 s
Spotřeba paliva:
-
Město: 8,1 l
-
Mimo město: 5,7 l
-
Kombinovaná spotřeba: 6,5 l
Původní dieselový motor 2,2 i-CTDi byl nahrazen novým motorem 2,2 i-DTEC (intelligent Diesel Technology), s výkonem 110 kW (150 k), který se již používá v poslední generaci modelu Accord. Nový motor přináší výkon větší o 7 kW (+10 k) a zároveň vyšší točivý moment o 10 Nm a to při nižší spotřebě paliva. Stejně jako u předchozí generace je i tento motor originální konstrukcí firmy Honda. Motor 2,2 i-DTEC také splňuje požadavky normy Euro 5 a je standardně vybaven filtrem pevných částic DPF .
Stručná charakteristika motoru i-DTEC:
Pro zlepšení spotřeby paliva je automatická převodovka vybavena předehřívačem kapaliny ATF, díky čemuž je po startu mnohem rychleji dosaženo optimální pracovní teploty náplně převodovky, což významně snižuje třecí ztráty u automatických převodovek.
Optimalizací třetího převodového poměru v manuální převodovce byla zlepšena akcelerace dieselového motoru.
Novinkou pro verze s manuální převodovkou je tzv. indikátor řazení, který řidiči doporučuje, jaký rychlostní stupeň má zařadit s ohledem na momentální jízdní režim, tak aby dosáhl optimální spotřeby paliva. Tímto způsobem lze ušetřit až 0,2 l benzínu na 100 km.