![05 05](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_05.jpg)
![06 06](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_06.jpg)
![praktik praktik](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_praktik_200x80.jpg)
![superb superb](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_superb_200x80.jpg)
![octavia_fl_03 octavia_fl_03](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-octavia/thumbs/thumbs_octavia_fl_03.jpg)
![supc001 supc001](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-superb-combi/thumbs/thumbs_supc001.jpg)
![02_0 02_0](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-roomster/thumbs/thumbs_02_0.jpg)
![01 01](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-praktik/thumbs/thumbs_01.jpg)
Výtvor britské automobilky Trident se od podobných malosériových vozů liší jednou zásadní věcí. Tím je motor, který Iceni dostalo pod svou „žebrovanou“ kapotu. Automobilky zabrousila do skladů GM a vybrala z něj vidlicový osmiválec s objemem 6,6 litru, který ovšem spaluje naftu.