![01 01](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_01.jpg)
![02 02](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_02.jpg)
![03 03](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_03.jpg)
![octavia octavia](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_octavia_200x80.jpg)
![yeti yeti](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_yeti_200x80.jpg)
![octavia_combi_200x80 octavia_combi_200x80](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_octavia_combi_200x80.jpg)
![06_gallery_01 06_gallery_01](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-octavia-tour/thumbs/thumbs_06_gallery_01.jpg)
![octavia_combi_fl_03 octavia_combi_fl_03](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-octavia-combi/thumbs/thumbs_octavia_combi_fl_03.jpg)
» 1,2 TSI/77 kW
» 1,2 TSI/77 kW aut.
» 1,6 MPI/75 kW LPG
» 1,4 TSI/90 kW
» 1,4 TSI/90 kW aut.
» 1,8 TSI/118 kW
» 1,8 TSI/118 kW aut.
» 1,8 TSI/118 kW 4×4
» 1,6 TDI CR DPF/77 kW
» 1,6 TDI CR DPF/77 kW aut.
» 1,6 TDI CR DPF/77 kW 4×4
» 1,9 TDI PD/77 kW
» 1,9 TDI PD/77 kW aut
» 1,9 TDI PD/77 kW 4×4
» 2,0 TDI CR DPF/103 kW
» 2,0 TDI CR DPF/103 kW aut.
» 2,0 TDI CR DPF/103 kW 4×4
» 2,0 TDI CR DPF/103 kW 4×4 aut.
» 2,0 TSI 147 kW (RS)
» 2,0 TSI 147 kW aut. (RS)
» 2,0 TDI CR DPF 125 kW (RS)
» 2,0 TDI CR DPF 125 kW aut. (RS)
» 1,6 TDI CR DPF 77 kW (Greenline)
S novým benzinovým motorem 1,4 TSI/90 kW dosahuje nová Octavia maximální rychlosti 203 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 9,7 vteřiny. Kombinovaná spotřeba přitom činí pouhých
6,6 litru na 100 km, což odpovídá emisím CO2 ve výši 154 g/km.
Nabídku nových motorů se vstřikováním typu common rail – 1,6 TDI/77 kW a 2,0 TDI/103 kW, vybavených vždy také bezúdržbovým filtrem pevných částic DPF, doplňuje osvědčený turbodiesel 1,9 TDI/77 kW se systémem vstřikování paliva čerpadlo-tryska.
Pro modernizovaný model Octavia je v závislosti na zvolené motorizaci standardně k dispozici klasická pětistupňová (pro motory 1,4 MPI, 1,6 MPI, 1,9 TDI) nebo šestistupňová mechanická převodovka (pro motory 1,2 TSI, 1,4 TSI, 1,8 TSI, 2,0 TDI).
Novinkou v nabídce automatických převodovek je vedle stávajícího klasického šestistupňového automatu a šestistupňového dvouspojkového automatu DSG nově i sedmistupňová automatická dvouspojková převodovka DSG pro benzinové motory 1,2, 1,4 a 1,8 TSI.