Facelift modelu Fabia přinesl zejména změnu designu přední části vozu. Vertikální linie byly nahrazeny liniemi horizontálními. Přibyly rovněž nové vnější barvy a kola, obměnu zaznamenal i interiér. Fabia tak „dospěla“.

Zcela nová je nabídka motorů. U benzinových agregátů se kromě základní motorizace 1,2/44 kW a agregátu 1,2/51 kW objevuje přeplňovaný motor 1,2 TSI ve výkonových variantách 63 kW a 77 kW.
K jeho silnější variantě lze také nově objednat 7° dvouspojkovou automatickou převodovku DSG, která nahradila 6° automat Tiptronic.

V nabídce dieselových agregátů je motor 1,6 TDI CR ve výkonových variantách 55kW, 66 kW a 77 kW. Motor využívá systém vstřikování paliva common rail a je vybaven filtrem pevných částic DPF. Benzinové i naftové motorizace také bez výjimky plní emisní normu EU5.

Exteriér

Změna designu přinesla exteriéru modelu Fabia dynamičtější a robustnější vzhled. Především horizontální linie nárazníku s novou mřížkou, pozměněná maska a kapota i nově tvarované světlomety a mlhovky vybavené funkcí pro denní svícení nyní opticky rozšiřují přední partie vozu. Paletu barev oživují modrá Pacific (nemetalická barva) a nová metalíza zelená Rallye. Nabídku kol rozšířila dvojice 16″ kol z lehké slitiny Elba a Comet a nové celoplošné kryty Comoros pro 14″, resp. Satellite pro 15″ ocelová kola.

Interiér

Četnými změnami, které znamenají nejen vyšší komfort a pohodlí pro cestující, ale také lepší funkčnost a ovladatelnost vozu, prošel interiér. Nové čtyř i tříramenné multifunkční volanty umožňují snazší ovládání rádia nebo telefonu, po estetické stránce interiér vylepšuje přístrojový panel, který s novou grafikou přináší i nové funkce a kontrolky. Rovněž ovládací panely klimatizace mají vylepšený vzhled a zdokonalená tlačítka. Mezi nové potahové materiály patří vzory Domino nebo Chess.