![03 03](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_03.jpg)
![fabia_200x80 fabia_200x80](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_copy_0_fabia_200x80.jpg)
![octavia octavia](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_octavia_200x80.jpg)
![06 06](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia-combi/thumbs/thumbs_06.jpg)
![supc001 supc001](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-superb-combi/thumbs/thumbs_supc001.jpg)
![supc003 supc003](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-superb-combi/thumbs/thumbs_supc003.jpg)
![01_superb 01_superb](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-superb/thumbs/thumbs_01_superb.jpg)
![01_0 01_0](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-roomster/thumbs/thumbs_01_0.jpg)
Dvoudvéřový dvoumístný vůz, sportovní kabriolet, motor vpředu a pohon zadních kol. Tento výborný roadster je vybaven výborným dvoulitrovým 4 válcovým motorem, který byl díky svým úzasným hodnotám zvolen za nejlepší nepřeplňovaný motor v poměru počtu koní na obsah motoru(tzv. Litrový výkon) Jeho litrový výkon je 120 koní na litr obsahu motoru, tedy výkon motoru je úžasných 240 koní, což z nej dělá jedno z nejzábavněších vozů na silnici. Jako jediný tento motor využívá rovodu DOHC VTEC a osvěčené vstřikování PGM-FI.
Honda S2000 je fanoušky hondy považována za poslední vůz s původní dravostí jako měli staré modely s VTECem pod kapotou od CRX II. Generace, přes Integru type R až po legendární NSX. A je tedy považována za poslední čistokrevnou Hondu. Je vybavena výbornou 5ti stupňovou manuální převodovkou a pouze jednou surovou výbavou, ale možná i proto se stala legendou ještě za výroby vozu.
I přes to, že Honda S2000 je spíše autem pro letní víkendové vyjížďky, já ho používám každý den na cesty do práce, a to nezávisle na počasí. Měl jsem tedy již mnoho možností poznat jeho limity a trochu se naučil mu rozumět. Na suchu s dobrými letními pneu auto sedí v zatáčkách jak přibité a dají se bezpečně jezdit výrazně rychleji, než jsem byl s předchozími Hondami zvyklý. Pokud to trochu přeženete a zadek Vám začne ‚ustřelovat‘, stačí ubrat plyn, dát mírné kontra a jedete opět tam, kam jste měli v úmyslu. Pokud to však přeženete a nemáte vyvinuté rychlé reakce třeba z motokár, všechna sranda rychle končí.