![06 06](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_06.jpg)
![fabia fabia](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_fabia_200x80.jpg)
![roomster roomster](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_roomster_200x80.jpg)
![yeti yeti](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_yeti_200x80.jpg)
![01_superb 01_superb](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-superb/thumbs/thumbs_01_superb.jpg)
![yeti_02 yeti_02](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-yeti/thumbs/thumbs_yeti_02.jpg)
![01 01](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-praktik/thumbs/thumbs_01.jpg)
![02 02](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-praktik/thumbs/thumbs_02.jpg)
Honda City nabízí 1 benzínový motory (1.4 S).
Spotřeba paliva:
Pokud jde o jízdní výkony, dostali konstruktéři za úkol vtisknout nové Hondě CITY „dynamické a uvolněné“ vlastnosti.
Snadná akcelerace a pružná odezva na sešlápnutí plynového pedálu zajišťují komfortní rozjezd a usnadňují předjíždění na dálnici.
Při běžné jízdě se vůz chová uvolněně, čímž přispívá k většímu komfortu.
Radost z jízdy, kterou mohou nabídnout pouze vozy Honda, spolu se špičkovým jízdním komfortem nového modelu CITY zcela jistě uspokojí požadavky kladené na kvalitu vozů nové generace.
Motor i-VTEC v nové Hondě CITY byl zkonstruován s důrazem na výkon ve všech jízdních režimech. Proto nabízí vysoký výkon, atraktivní spotřebu paliva a je ohleduplný k životnímu prostředí.
Časování sacích ventilů a regulace jejich zdvihu umožňují přechod mezi požadavky na jízdu v nízkých a ve vysokých otáčkách. Optimalizované překrývání ventilů v nízkých, středních a vysokých otáčkách zlepšuje účinnost sání a výfuku, což vede k vynikajícímu výkonu s dostatkem točivého momentu ve všech otáčkách.
Podvozek zajišťuje mimořádně stabilní, ale přesto komfortní jízdní vlastnosti
Karoserie s vyšší torzní tuhostí poskytuje vynikající rovnováhu mezi dvěma rozdílnými cíli – vysokým komfortem jízdy, kdy podvozek pohlcuje všechny nerovnosti, a jízdní stabilitou i při vysokých rychlostech, ke které přispívá i zavěšení předních i zadních kol, jež bylo pečlivě vyladěno z hlediska dosažení optimálních vlastností.