1,3 MultiJet 16v
(1248 cm³, 95 k, 170 km/h)

Nejmenší a nejpokrokovější dieselový motor druhé generace je nyní dostupný i s výkonem 95 koní, je proto ještě mrštnější a zábavnější. Zajišťuje nízkou spotřebu (pouhých 4,3 l/100 km), skvělý výkon (točivý moment 200 Nm při 1500 ot-/min.) a chrání životní prostředí.

1,3 MultiJet 16v

(1248 cm³, 75 k, 155 km/h)

Netřeba říkat, že nové Qubo může být vybaveno motorem 1,3 MultiJet 16v, nejmenším a nepokrokovějším dieselovým motorem druhé generace se systémem přímého vstřikování Common Rail vyvinutým Fiatem.

S 5 nebo 6 stupňovou převodovkou, má výkon 75 koní (55 kW při 4000 ot./min.), točivý moment 19,4 kgm (190 Nm při 1750 ot./min.) a zajišťuje skvělý výkon a nízkou spotřebu. Nejvyšší rychlost 155 km/h, spotřeba v kombinovaném cyklu 4,4 l/100 km, což znamená 1000 km na nádrže o objemu 45 litrů.

1,4 8 v
(1360 cm³, 75 k, 155 km/h)

Motor 1,4 8v 75 k byl vyvinut se zvláštním ohledem na výkon a spotřebu paliva: max. výkon 75 k (54 kW) při 5300 ot./min. a točivým momentem 12 kgm (118 Nm) při 2600ot./min. Je vybaven 5 stupňovou převodovkou. Tento motor je silný, rychle reaguje a šetří palivo: v kombinovaném cyklu se spotřebou 6,6 l/100 km.

1,4 Natural Power
(1368 cm³, 77 k, 155 km/h)

Motor 1,4 Natural Power 77 k byl vyvinut s ohledem na životní prostředí: max. výkon 77 k (57 kW) při 6000 ot./min. a točivým momentem 115 Nm při 3250 ot./min. Tento motor je ekologický a šetří životní prostředí: v kombinovaném cyklu se spotřebou 6.8 l/100 km.