K dispozici jsou dva benzínové a čtyři naftové motory.

Benzínové motory

C5 1.8i 16V

benzínový čtyřválcový motor, s elektronickým vícebodovým vstřikováním, 16 ventilů

  • Objem motoru: 1749 cm3
  • Max. výkon: 92 KW při 6000 ot./min
  • Max. točivý moment: 170 Nm při 3750 ot./min
  • Max rychlost: 200 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 11,0 s

Spotřeba paliva

  • Město: 10,8 l
  • Mimo město: 6,2 l
  • Kombinovaná: 7,9 l

C5 2.0i 16V

benzínový čtyřválcový motor, s elektronickým vícebodovým vstřikováním, 16 ventilů

  • Objem motoru: 1997 cm3
  • Max. výkon: 103 KW při 6000 ot./min
  • Max. točivý moment: 200 Nm při 4000 ot./min
  • Max rychlost: 210 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 9,7 s

Spotřeba paliva

  • Město: 12,0 l
  • Mimo město: 6,3 l
  • Kombinovaná: 8,4 l

Naftové motory

C5 1.6 HDI 16V

naftový čtyřválcový motor, s přímím vysokotlakým vstřikováním a variabilní geometrii, výměník vzduchu, 16 ventilů

  • Objem motoru: 1560 cm3
  • Max. výkon: 80 KW při 4000 ot./min
  • Max. točivý moment: 240 (260) Nm při 1750 ot./min
  • Max rychlost: 191 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 12,2 s

Spotřeba paliva

  • Město: 7,3 l
  • Mimo město: 4,7 l
  • Kombinovaná: 5,6 l

C5 2.0 HDI 16V

naftový čtyřválcový motor, s přímím vysokotlakým vstřikováním a variabilní geometrii, výměník vzduchu, 16 ventilů

  • Objem motoru: 1997 cm3
  • Max. výkon: 103 KW při 4000 ot./min
  • Max. točivý moment: 320 (340) Nm při 2000 ot./min
  • Max rychlost: 204 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 10,6 s

Spotřeba paliva

  • Město: 7,5 l
  • Mimo město: 4,8 l
  • Kombinovaná: 5,8 l

C5 2.0 HDI 16V AT

naftový čtyřválcový motor, s přímím vysokotlakým vstřikováním a variabilní geometrii, výměník vzduchu, 16 ventilů

  • Objem motoru: 1997 cm3
  • Max. výkon: 100 KW při 4000 ot./min
  • Max. točivý moment: 320 (340) Nm při 2000 ot./min
  • Max rychlost: 201 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 11,8 s

Spotřeba paliva

  • Město: 9,9 l
  • Mimo město: 5,5 l
  • Kombinovaná: 7,1 l

C5 2.2 HDI 16V

naftový čtyřválcový motor, s přímím vysokotlakým vstřikováním, se dvěma turbodmychadly, s pevnou geometrií 16 ventilů

  • Objem motoru: 2179 cm3
  • Max. výkon: 125 KW při 4000 ot./min
  • Max. točivý moment: 370 Nm při 1500 ot./min
  • Max rychlost: 219 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 9,2 s

Spotřeba paliva

  • Město: 8,8 l
  • Mimo město: 5,2 l
  • Kombinovaná: 6,5 l

C5 2.7 HDI V6 24V AT

naftový šestiválcový motor, s přímím vysokotlakým vstřikováním, s variabilní geometrií, výměník vzduchu 24 ventilů

  • Objem motoru: 2720 cm3
  • Max. výkon: 150 KW při 4000 ot./min
  • Max. točivý moment: 440 Nm při 1900 ot./min
  • Max rychlost: 224 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 8,9 s

Spotřeba paliva

  • Město: 11,8 l
  • Mimo město: 6,4 l
  • Kombinovaná: 8,4 l

Místo řidiče bylo až do nejmenších detailů navrhováno s vědomím maximálního pohodlí a splní všechny náročnépožadavky na něj kladené. Volant s pevným středem je osazen sdruženými ovladači, které jsou díky podsvětlení dobřeviditelné i v noci. Nejčastěji používané ovladače pro pohodlnou jízdu jsou umístěny na vnějším okraji, čímž jsou stálena dosah ruky.

V táhlejších nebo ostřejších zatáč-kách či na křižovatkách osvětlujesystém přídavných bočních světlometů Citroënu C5 prostor až doúhlu 105° za předpokladu, že jerychlost nižší než 40 km/h a jsou-liaktivována směrová světla nebopokud úhel natočení volantu dosáhne určitého stupně. Tento moderní systém osvětlení zajišťujev kombinaci s bi-xenonovými samonatáčecími světlomety lepší viditelnost.

Systém změření volného místa proparkování automaticky napomáhářidiči při hledání místa k zaparkování. Stačí aktivovat funkci stisknutím ovladače umístěného na palubnídesce a pomocí směrového světlaurčit stranu, na níž má řidič úmyslzaparkovat. Při průjezdu podélvolného místa rychlostí nižší než20 km/h systém vyměřuje volnýprostor a následně řidiče informujeo možnosti a obtížnosti zaparkovat.

Krom automatické elektrické parkovací brzdy, dodávané standardněpro verze vybavené odpružením Hydractive III+, je vůz vybaven i systé-mem pomoci při rozjezdu ve svahu,který dočasně po dobu až 2 sekundvyvíjí brzdový tlak a ponechá Vámdostatek času pohodlně přesunoutnohu z brzdového pedálu na pedálplynu.