![01 01](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_01.jpg)
![02 02](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_02.jpg)
![03 03](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-fabia/thumbs/thumbs_03.jpg)
![octavia octavia](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_octavia_200x80.jpg)
![yeti yeti](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_yeti_200x80.jpg)
![octavia_combi_200x80 octavia_combi_200x80](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda/thumbs/thumbs_octavia_combi_200x80.jpg)
![06_gallery_01 06_gallery_01](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-octavia-tour/thumbs/thumbs_06_gallery_01.jpg)
![octavia_combi_fl_03 octavia_combi_fl_03](http://www.katalog-vozidel.cz/wp-content/gallery/skoda-octavia-combi/thumbs/thumbs_octavia_combi_fl_03.jpg)
V roce 1987 představila automobilka BMW svou první generaci dvanáctiválcového mtoru. Model 750i, respektive jeho motor vytvořil nový v rchol v nabídce německé automobilky. I přes všeobecný tlak na snižování spotřeby motorů a jejich neustálé zmenšování, zůstává dvanáctiválec BMW na vrcholu nabídky modelové řady 7.