







» 1,2 TSI/77 kW
» 1,2 TSI/77 kW aut.
» 1,4 TSI/90 kW
» 1,8 TSI 4×4/118 kW
» 2,0 TDI CR DPF/81 kW
» 2,0 TDI CR DPF 4×4/81 kW
» 2,0 TDI CR DPF 4×4/103 kW
» 2,0 TDI CR DPF 103 kW 4×4 aut.
» 2,0 TDI CR DPF 4×4/125 kW
Paleta pohonných jednotek určených pro model Yeti zahrnuje tři benzinové a tři naftové motorizace. Všechny agregáty jsou čtyřválcové, řadové, přeplňované turbodmychadlem, umístěné vpředu napříč, s přímým vysokotlakým vstřikováním paliva. Vyznačují se nízkou spotřebou a plní požadavky emisní normy EU 5.
Pohon všech čtyř kol modelu Yeti zajišťuje propracovaný systém mezinápravové spojky Haldex 4. generace, která umožňuje hospodárný provoz při zachování výborné trakce. Upravená zadní víceprvková náprava s širším rozchodem kol dodává vozu větší stabilitu při jízdě v terénu a propůjčuje vozu excelentní jízdní vlastnosti na silnici.
Zcela novým benzinovým motorem v nabídce pro model Yeti bude agregát 1,4 TSI/90 kW. Ten je spolu se čtyřválcem 1,2 TSI/77 kW určený pro verze s pohonem předních kol. Nabídku doplňuje osvědčený motor 1,8 TSI/118kW.
Další novinkou, která se v modelu Yeti objeví, je motor 2,0 TDI CR DPF, který je k dispozici ve dvou výkonových variantách 81 a 103 kW. Trojici uzavírá agregát 2,0 TDI CR DPF dosahující nejvyššího výkonu 125 kW.
Šestistupňové převodovky přinášejí radost z precizního a rychlého řazení rychlostních stupňů. Pětistupňová převodovka je určena pouze pro vozy s pohonem předních kol a motorem 2,0 TDI CR DPF/81 kW.
Pro vozy s motorem 1,2 TSI/77 kW a pohonem předních kol je určena sedmistupňová automatická převodovka DSG . Šestistupňový automat DSG je montován do vozů s motorem 2,0 TDI CR DPF/103 kW a pohonem 4×4.