Nabízené motorizace:

» 1,2 TSI/77 kW
» 1,2 TSI/77 kW aut.
» 1,4 TSI/90 kW
» 1,8 TSI 4×4/118 kW
» 2,0 TDI CR DPF/81 kW
» 2,0 TDI CR DPF 4×4/81 kW
» 2,0 TDI CR DPF 4×4/103 kW
» 2,0 TDI CR DPF 103 kW 4×4 aut.
» 2,0 TDI CR DPF 4×4/125 kW

Pozn. Pro více detailních informací o nabízených motorizacích prosím pokračujte klepnutím na oficiální stránky výrobce.

Motorizace

Paleta pohonných jednotek určených pro model Yeti zahrnuje tři benzinové a tři naftové motorizace. Všechny agregáty jsou čtyřválcové, řadové, přeplňované turbodmychadlem, umístěné vpředu napříč, s přímým vysokotlakým vstřikováním paliva. Vyznačují se nízkou spotřebou a plní požadavky emisní normy EU 5.

4×4

Pohon všech čtyř kol modelu Yeti zajišťuje propracovaný systém mezinápravové spojky Haldex 4. generace, která umožňuje hospodárný provoz při zachování výborné trakce. Upravená zadní víceprvková náprava s širším rozchodem kol dodává vozu větší stabilitu při jízdě v terénu a propůjčuje vozu excelentní jízdní vlastnosti na silnici.

Benzinové motory

Zcela novým benzinovým motorem v nabídce pro model Yeti bude agregát 1,4 TSI/90 kW. Ten je spolu se čtyřválcem 1,2 TSI/77 kW určený pro verze s pohonem předních kol. Nabídku doplňuje osvědčený motor 1,8 TSI/118kW.

Dieselové motory

Další novinkou, která se v modelu Yeti objeví, je motor 2,0 TDI CR DPF, který je k dispozici ve dvou výkonových variantách 81 a 103 kW. Trojici uzavírá agregát 2,0 TDI CR DPF dosahující nejvyššího výkonu 125 kW.

Mechanické převodovky

Šestistupňové převodovky přinášejí radost z precizního a rychlého řazení rychlostních stupňů. Pětistupňová převodovka je určena pouze pro vozy s pohonem předních kol a motorem 2,0 TDI CR DPF/81 kW.

Automatické převodovky

Pro vozy s motorem 1,2 TSI/77 kW a pohonem předních kol je určena sedmistupňová automatická převodovka DSG . Šestistupňový automat DSG je montován do vozů s motorem 2,0 TDI CR DPF/103 kW a pohonem 4×4.