Nabízené motorizace

» 1,4 MPI/59kW
» 1,2 TSI/77kW
» 1,2 TSI/77kW aut.
» 1,6 MPI/75 kW LPG
» 1,4 TSI/90 kW
» 1,4 TSI/90 kW aut.
» 1,8 TSI/118 kW
» 1,8 TSI/118 kW aut.
» 1,6 TDI CR DPF/77 kW
» 1,6 TDI CR DPF/77 kW aut.
» 1,9 TDI PD/77 kW
» 1,9 TDI PD/77 kW aut.
» 2,0 TDI CR DPF/103 kW
» 2,0 TDI CR DPF/103 kW aut.

» 2,0 TSI 147 kW (RS)
» 2,0 TSI 147 kW aut. (RS)
» 2,0 TDI CR DPF 125 kW (RS)
» 2,0 TDI CR DPF 125 kW aut. (RS)
» 1,6 TDI CR DPF 77 kW
(Greenline)

Pozn. Pro více detailních informací o nabízených motorizacích prosím pokračujte klepnutím na oficiální stránky výrobce.

Díky podvozku je Škoda Octavia již od první generace pověstná vynikajícími jízdními vlastnostmi. Poháněná přední náprava typu McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny byla díky pečlivému vývoji ještě zlepšena. Výsledkem je maximální přesnost řízení zajišťující plynulý a bezpečný průjezd vozu zatáčkami.

Ke skvělému chování vozu přispívá i moderní víceprvková zadní náprava. Díky unikátnímu konstrukčnímu řešení přináší excelentní jízdní vlastnosti, maximální stabilitu vozu a poskytuje řidiči ideální reakci především v extrémních jízdních situacích. Podvozek nové Octavie zkrátka nepřipouští žádné kompromisy mezi komfortem a dynamikou jízdy.

Benzinový motor 1,4 TSI

S novým benzinovým motorem 1,4 TSI/90 kW dosahuje nová Octavia maximální rychlosti 203 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 9,7 vteřiny. Kombinovaná spotřeba přitom činí pouhých 6,6 litru na 100 km, což odpovídá emisím CO2 ve výši 154 g/km.

Dieselové motory

Nabídku nových motorů se vstřikováním typu common rail – 1,6 TDI/77 kW a 2,0 TDI/103 kW, vybavených vždy také bezúdržbovým filtrem pevných částic DPF, doplňuje osvědčený turbodiesel 1,9 TDI/77 kW se systémem vstřikování paliva čerpadlo-tryska.

Mechanické převodovky

Pro modernizovaný model Octavia jsou v závislosti na zvolené motorizaci standardně k dispozici klasická pětistupňová (pro motory 1,4 MPI, 1,6 MPI, 1,9 TDI) nebo šestistupňová mechanická převodovka (pro motory 1,2 TSI, 1,4 TSI, 1,8 TSI, 2,0 TDI).

Automatické převodovky

Novinkou v nabídce automatických převodovek je vedle stávajícího klasického šestistupňového automatu a šestistupňového dvouspojkového automatu DSG nově i sedmistupňová automatická dvouspojková převodovka DSG pro benzinové motory 1,2, 1,4 a 1,8 TSI.