Nabízené motorizace

» 1,2 TSI/77 kW
» 1,2 TSI/77 kW aut.
» 1,6 MPI/75 kW LPG
» 1,4 TSI/90 kW
» 1,4 TSI/90 kW aut.
» 1,8 TSI/118 kW
» 1,8 TSI/118 kW aut.
» 1,8 TSI/118 kW 4×4
» 1,6 TDI CR DPF/77 kW
» 1,6 TDI CR DPF/77 kW aut.
» 1,6 TDI CR DPF/77 kW 4×4
» 1,9 TDI PD/77 kW
» 1,9 TDI PD/77 kW aut
» 1,9 TDI PD/77 kW 4×4
» 2,0 TDI CR DPF/103 kW
» 2,0 TDI CR DPF/103 kW aut.
» 2,0 TDI CR DPF/103 kW 4×4

» 2,0 TDI CR DPF/103 kW 4×4 aut.
» 2,0 TSI 147 kW (RS)
» 2,0 TSI 147 kW aut. (RS)
» 2,0 TDI CR DPF 125 kW (RS)
» 2,0 TDI CR DPF 125 kW aut. (RS)
» 1,6 TDI CR DPF 77 kW (Greenline)

Pozn. Pro více detailních informací o nabízených motorizacích prosím pokračujte klepnutím na oficiální stránky výrobce.

Benzinový motor 1,4 TSI

S novým benzinovým motorem 1,4 TSI/90 kW dosahuje nová Octavia maximální rychlosti 203 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 9,7 vteřiny. Kombinovaná spotřeba přitom činí pouhých
6,6 litru na 100 km, což odpovídá emisím CO2 ve výši 154 g/km.

Dieselové motory

Nabídku nových motorů se vstřikováním typu common rail – 1,6 TDI/77 kW a 2,0 TDI/103 kW, vybavených vždy také bezúdržbovým filtrem pevných částic DPF, doplňuje osvědčený turbodiesel 1,9 TDI/77 kW se systémem vstřikování paliva čerpadlo-tryska.

Mechanické převodovky

Pro modernizovaný model Octavia je v závislosti na zvolené motorizaci standardně k dispozici klasická pětistupňová (pro motory 1,4 MPI, 1,6 MPI, 1,9 TDI) nebo šestistupňová mechanická převodovka (pro motory 1,2 TSI, 1,4 TSI, 1,8 TSI, 2,0 TDI).

Automatické převodovky

Novinkou v nabídce automatických převodovek je vedle stávajícího klasického šestistupňového automatu a šestistupňového dvouspojkového automatu DSG nově i sedmistupňová automatická dvouspojková převodovka DSG pro benzinové motory 1,2, 1,4 a 1,8 TSI.