Easy

Provedení Easy představuje základní nabídku
v paletě výbav modelu Fabia a vychází vstříc zejména těm zákazníkům, kteří preferují nejnižší možné náklady na pořízení nového vozu.

I při dosažení velice příznivé ceny ale nepostrádá žádný z vyspělých technických či důležitých bezpečnostních prvků.

Fabia Easy je nabízena pouze se základní motorizací
1,2 HTP/44 kW (splňující normu EU5). Vnější vzhled vozu charakterizují například boční ukazatele směru z tmavého skla, černá dekorační fólie na B-sloupku v matném provedení, interiér „Stone“, ocelová 14″kola s novými velkoplošnými kryty Comoros nebo nárazníky lakované v barvě vozu.

O bezpečí posádky se starají airbagy řidiče a spolujezdce s přitahovači předních bezpečnostních pásů), výškově nastavitelné přední opěrky hlavy (+ 2 opěrky vzadu)
a tříbodové, výškově nastavitelné přední bezpečností pásy (+ tři pásy vzadu). Ke standardu patří i systémy ABS včetně MSR a Dual Rate.

Nechybí přední stěrače AERO (s cyklovačem), vyhřívané zadní sklo, zadní stěrač s ostřikovačem, sada na opravu pneumatik, středová konzola se zásuvkou 12V, zvuková signalizace nevypnutých světel, pylový filtr, nebo osvětlení zavazadlového prostoru.

Classic

Výbava Classic přináší ve srovnání se základní verzí Easy zejména novou nabídku motorizací. Obsahuje navíc i odlišné designové, bezpečnostní či komfortní prvky výbavy.

Ve výbavě Classic jsou také nové velkoplošné kryty kol Comoros pro 14“ a Satellite pro 15“ ocelová kola. Bezpečnostní prvky doplňují například boční airbagy vpředu
a třetí hlavová opěrka vzadu.

Ke zvýšení komfortu přispívají výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dělené a sklopné zadní sedadlo, tónovaná skla. Nechybí ani radiopříprava se čtyřmi reproduktory.

Ambiente

Vyšší stupeň výbavy nabízí ve srovnání s provedením Classic už v základu mnoho dalších zajímavých prvků.

Fabia Ambiente proto patří již tradičně mezi zákaznicky nejoblíbenější a také nejprodávanější verze vozů Škoda.

Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
a také kliky dveří jsou lakované v barvě vozu. Dveře chrání před poškozením černé ochranné boční lišty.

Nechybí elektrické ovládání oken vpředu, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, dvoutónová houkačka a přední mlhové světlomety s funkcí Day Light.

V interiéru zaujme přístrojová deska v provedení Onyx-onyx, kterou barevně doplňuje černý koberec. Praktické jsou zejména odkládací kapsy na zadní straně předních sedadel. Sdružený panel přístrojů je vybaven multifunkčním ukazatelem MFA a rychloměr i otáčkoměr mají efektní chromované orámování. K elegantnímu vzhledu interiéru přispívá i paket Chrom.

Elegance

Fabia Elegance přináší cestujícím v porovnání s verzí Ambiente další pestrou škálu komfortních, designových a v neposlední řadě i bezpečnostních prvků.

Nejvyšší stupeň výbavy u vozů Škoda zkrátka znamená i maximum komfortu a bezpečí.

Charakteristickými prvky exteriéru, které vozu na první pohled dodávají eleganci, jsou 15″ kola z lehké slitiny Antares. Uvnitř vozu pak upoutá pozornost zejména interiér Chess black spolu s vkládanými tkanými koberci.

Maximální pohodlí pro cestující pomáhá zajišťovat klimatizace, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu (s dětskou pojistkou) nebo výškově nastavitelná a vyhřívaná přední sedadla.

Řidiče jistě potěší multifunkční přístroj MAXI DOT, tempomat nebo čtyřramenný kožený volant (součást malého koženého paketu).

Opomenuty nezůstaly ani prvky důležité pro bezpečnost jízdy – projektorové halogenové světlomety, mlhovky s funkcí Day Light a zadní parkovací senzory.

RS

Sportovní tradici značky Škoda v současnosti úspěšně reprezentuje v Evropě i zámoří soutěžní speciál Fabia S2000 a u zákazníků se trvalé oblibě těší rovněž Octavia RS.

Nabídka sportovních verzí se nyní nově rozšiřuje i na modelovou řadu Fabia. Druhá generace modelu Fabia RS jistě nadchne všechny milovníky adrenalinu a vyznavače sportovního stylu jízdy.

Vychutnejte si nespoutanou sílu 180 koní, kterou Vám nabízí nová Fabia RS s dvojitě přeplňovaným čtyřválcovým motorem 1,4 TSI! Moderní agregát ve spojení se 7° automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG ve Vás i díky možnosti řadit rychlosti ovládacími prvky pod multifunkčním koženým volantem navodí pocit, že sedíte v kokpitu opravdového soutěžního speciálu.

Tento dojem navíc umocňují další pečlivě propracované detaily interiéru- speciální RS design přístrojového panelu, sportovní sedačky nebo atraktivní interiér Tempo.

Už na první pohled nová Fabia RS nenechá Vás ani Vaše okolí na pochybách o svých sportovních ambicích. Dynamický design přední části vozu se stylizovanou mřížkou chladiče s emblémem RS je dotvářen robustním předním nárazníkem s velkým otvorem pro přívod vzduchu s mřížkou ve tvaru včelího plástu a také otvory pro LED světla pro denní svícení nebo integrované mlhové světlomety (výbava na přání). Zadní části vozu dominují spoiler 5. dveří, difuzor zadního nárazníku a sportovní dvojitá koncovka výfuku.

Výlučně pro model RS byla vyvinuta 17″ litá kola Gigaro v barevných variantách stříbrná, černá, antracit a bílá. Paletu vnějších laků tvoří vedle exkluzivní metalízy modrá Race a zelená Rallye ještě další tři metalické laky, dvě uni barvy a také žlutá Sprint special.

Ze tří variant pak můžete vybírat barvu střechy vozu (bílá, stříbrná, černá).

Scout

Nechcete žít jako ostatní, nechcete splývat s davem. Toužíte se odlišit, být vidět. Když Vás omrzí město, nic a nikdo Vám nezabrání v cestě za nevšedními zážitky v modelu Fabia Scout.

Scout se cítí stejně dobře na silnicích jako v lehkém terénu nebo na nezpevněných cestách. Dostatek sebevědomí mu mimo jiné dodávají originální plastové doplňky spodní části karoserie
a předního i zadního nárazníku.

Díky originálnímu designu získal jinak kompaktní vůz robustnější a dynamický vzhled, který doplňují kola z lehké slitiny Arktos 6,5J x 16″ (na přání také 17″ litá kola Kentaur), kulaté mlhové světlomety nebo tónovaná skla SunSet. Nechybí plaketka Scout na pátých dveřích a pro verzi hatchback je nově k dispozici i černostříbrný podélný střešní nosič.

Exkluzivní interiér Scout se speciální potahovou látkou sedadel v šedočerné kombinaci je součástí standardní výbavy. Na přání je možné zvolit i interiér Floss (kůže/umělá kůže/látka) nebo sportovní Pulse. Přístrojovou desku můžete mít v provedení Onyx-Onyx nebo Onyx-stříbrnošedá.

Na černých vkládaných tkaných kobercích zaujme nápis Scout. Kryty pedálů z ušlechtilé oceli jsou opatřeny protiskluzovými pryžovými prvky. Hlavice a rámeček řadicí páky, jezdci přívodu vzduchu do interiéru a pojistné tlačítko ruční brzdy mají matně stříbrné provedení.

Pro model Scout je připraven nový, mimořádně výkonný benzinový motor 1,2 TSI ve výkonových verzích 63 kW nebo 77 kW. Výkonnější z nich lze také objednat se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. Nabídku naftových agregátů pak tvoří turbodiesel 1,6 TDI CR ve výkonových variantách 66 kW nebo 77 kW.

GreenLine

Nový vzhled, ale především technické změny přispívající ke snížení spotřeby a emisí škodlivin jsou nejcennější devizou, kterou zákazníkům nabízí Fabia GreenLine druhé generace.

Nejzásadnější inovaci představují nový motor 1,2 TDI CR DPF/55 kW, systém Start-Stop nebo systém rekuperace brzdné energie. Systémy Start-Stop a rekuperace jsou u sériově vyráběného vozu Škoda použity vůbec poprvé.

Systém Start-Stop šetří palivo

Systém Start-Stop, který se zapíná automaticky po nastartování motoru, ocení řidiči nejvíce při jízdě ve městě. Pokud řidič zastaví například na křižovatce nebo v koloně vozidel, zařadí neutrál a uvolní spojkový pedál, motor se sám vypne. Jakmile řidič sešlápne spojku, motor znovu naskočí. Tímto způsobem lze ušetřit v kombinovaném režimu 0,2 až 0,4 l/100 km, v městském provozu pak dokonce 0,3 až 0,9 l paliva na 100 km.

Další opatření zvyšující hospodárnost provozu

Mezi řadu opatření zvyšujících hospodárnost provozu patří mimo jiné aerodynamické úpravy karoserie, které přinášejí spolu s aerodynamicky zakrytým sníženým podvozkem také nižší součinitel odporu vzduchu (cx), systém rekuperace brzdné energie, tempomat a v neposlední řadě také použití pneumatik s nízkým valivým odporem.