Motory jsou dynamické, úsporné a technologicky vyspělé.

K dispozici máte tyto motory:

Benzínové motory:

Motor 2,4 170k

  • Max. výkon: 125 kW 170 k
  • Max. toč. Moment: 232 Nm při 4100 ot.min
  • Max. rychlost: 190 km/h
  • Zrychlení 0-100 km/h: 9,2 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 12,6 l
  • Mimo město: 7,6 l
  • Kombinovaná: 9,4 l

    Naftové motory:

    Motor 2.2 HDI 16V 156 k FAP

    • Max. výkon: 115 kW 156 k
    • Max. toč. Moment: 380 Nm při 2000 ot.min
    • Max. rychlost: 200 km/h Zrychlení 0-100 km/h: 9,9 s

    Spotřeba paliva:

    • Město: 9,5 l
    • Mimo město: 5,9 l
    • Kombinovaná: 7,2 l
  • Aktivní bezpečnost Peugeotu 4007

    • Peugeot 4007 vybaven brzdným systémem ABS s elektronickým rozdělovačem brzdných sil a aktivní kontrolou stability (ESP)
    • ASC (aktivní kontrola stability): systém zlepšuje stabilitu vozu, systém řídí brzdný tlak a točivý moment pro každé kolo zvlášť.
    • Elektronická jednotka usměrňuje v rámci přetáčivé a nedotáčivé tendence vozu a umožňuje udržovat řidičem zvolený směr jízdy.
    • K systému ASC se přidává systém proti prokluzu kol, který kontroluje pohon a zlepšuje pohon a chování vozidla při zrychlení, v zatáčkách a při sjíždění kopců.
    • Peugeot 4007 je vybaven funkcí parkovací asistent vzadu.
    • S navigačním systémem je ve výbavě vozu také zadní kamera, která se aktivuje při zařazení zpátečky na multifunkční obrazovce je zobrazen prostor za vozem.

    Pasivní bezpečnost

    Peugeot 4007 je schopen z větší části absorbovat energii nárazu. V případě čelního nárazu omezuje bezpečnostní sloupek řízení posun volantu a nebezpečí poranění řidiče. U Peugeotu je sníženo nebezpečí průniku bloku motoru nebo převodovky do kabiny vozu. V případě bočního nárazu má chránící pevný boční výztuhy a pěnový pohlcovači nárazu tzv. paddings.

    U 4007 je k dispozici 6 airbagů:
    • 2 čelní airbagy řidiče a spolujezdce
    • 2 boční airbagy vpředu chránící hrudník, břišní dutinu a pánev řidiče a spolujezdce
    • 2 okenní airbagy

    Tříbodové bezpečnostní pásy v první i druhé řadě sedadel jsou vybaveny omezovači přítlaku. Plus u předních sedadel hlásí systém, jestli jsou pásy zapnuty.

    Úchyty ISOFIX jsou standartem.