Motory jsou k dispozici v rozpětí od 50 kW do 80 kW. Motory jsou úsporné pružné. S Peugeotem můžete jezdit ve městě, ale i na dálnici. U motoru 1.6 16V můžete si vybrat mezi automatickou a manuální převodovkou.

Benzínové motory

Motor 1.4 8V

  • Max. výkon: 54 kW 75 k
  • Max. toč. Moment: 118 Nm při 3300 ot.min
  • Max. rychlost: 165 km/h
  • Zrychlení 0-100 km/h: 14,4 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 8,6 l
  • Mimo město: 5,2 l
  • Kombinovaná: 6,5 l

Motor 1.6 16V

  • Max. výkon: 80 kW 110 k
  • Max. toč. Moment: 147 Nm při 4000 ot.min
  • Max. rychlost: 190 km/h
  • Zrychlení 0-100 km/h: 11,9 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 9,2 l
  • Mimo město: 5,5 l
  • Kombinovaná: 6,9 l

Naftové motory

Motor 1.4 HDI

  • Max. výkon: 50 kW 68 k
  • Max. toč. Moment: 160 Nm při 2000 ot.min
  • Max. rychlost: 160 km/h
  • Zrychlení 0-100 km/h: 15,4 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 5,8 l
  • Mimo město: 4,1 l
  • Kombinovaná: 4,7 l

Motor 1.6 HDI

  • Max. výkon: 80 kW 110 k
  • Max. toč. Moment: 245 Nm při 1750 ot.min
  • Max. rychlost: 185 km/h
  • Zrychlení 0-100 km/h: 11,4 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 6,0 l
  • Mimo město: 4,1 l
  • Kombinovaná: 4,8 l

V samotném pohonném ústrojí se žádná revoluce nekonala, 1007 přijde na trh se dvěma známými benzínovými čtyřválci 1,4 a 1,6 litru o výkonech 75 a 110 koní, nebo se sedmdesátikoňovým turbodieselem 1,4 HDi.

Črnáctistovky budou spřaženy se známou (zastaralou a nepřesnou) pětistupňovou převodovkou, přičemž k té benzínové půjde objednat „novinku“ – sekvenční převodovku „2Tronic“ s volitelným automatickým režimem a ovládáním pádly na volantu, která je jedinou možností pro šestnáctistovku. Stejně jako v případě Citroënu C2 a jeho Sensodrive, jde totiž o to samé zařízení.