Sériová výbava

  • ABS + EBD
  • VSA-stabilizační systém
  • Airbag na straně řidiče
  • Airbag na straně spolujezdce
  • Předpínače bezpečnostních pásů
  • Kotoučové brzdy přední+zadní
  • Posilovač řízení
  • Vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
  • Třetí brzdové světlo
  • HID-xenonové světlomety
  • Ostřikovače předních světel
  • Centrální zamykání
  • Dálkově ovládané centrální zamykání
  • ECU imobilizér
  • Elektricky ovládaný posuv předních oken
  • Elektricky ovládaný posuv zadních oken
  • Digitální hodiny
  • Kontrolka zapnutí bezpečnostních pásů
  • Klimatizace (A/C)
  • Pylový mikrofiltr
  • Kožený volant
  • Vyhřívaná sedadla
  • Nárazník v barvě vozu
  • Vnější zrcátka v barvě vozu
  • Disky kol z lehkých slitin
  • Zadní spoiler
  • Čidlo venkovní teploty
  • Metalická / perleťová barva
  • Autorádio s přehrávačem
  • Zabudované reproduktory 4
  • Systém proměnlivého časování a zdvihu ventilů

Příplatková výbava

  • Přední mlhová světla

Brzdy jsou dle mého názoru odpovídající, i když na okruhu jsem je zatím nezkoušel – snad v dubnu. Pro ‚normální‘ ježdění jsou více než dostačující a dokáží auto velmi efektivně zabrzdit. Dokonce se s nimi dá hrát podobně jako s brzdou na motokáře – před zatáčkou krátká ale silná brzda a ihned jemný plyn. Nicméně s tím plynem ani s brzdou to nesmíte přehnat, nebo máte hned, jak říkají naši kamarádi z rallye, ‚bůček vepředu‘.

Podvozek také velmi dobře ladí k motoru, ale je opravdu extrémně tvrdý. Po cestě z Prahy do Alp a zpět jsem měl několik dní bolesti zad a jsem přesvědčen o tom, že to bylo právě z dlouhé jízdy v jediné možné poloze za volantem a z tvrdého podvozku přenášejícího na vaši páteř každý kamínek. Pokud však chcete mít doma motokáru, tak tohle holt musíte přežít. Naopak pro svižnou, sportovní, případně závodní jízdu je podvozek geniální.