Výbava
Sériová výbava
- ABS + EBD
- VSA-stabilizační systém
- Airbag na straně řidiče
- Airbag na straně spolujezdce
- Předpínače bezpečnostních pásů
- Kotoučové brzdy přední+zadní
- Posilovač řízení
- Vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
- Třetí brzdové světlo
- HID-xenonové světlomety
- Ostřikovače předních světel
- Centrální zamykání
- Dálkově ovládané centrální zamykání
- ECU imobilizér
- Elektricky ovládaný posuv předních oken
- Elektricky ovládaný posuv zadních oken
- Digitální hodiny
- Kontrolka zapnutí bezpečnostních pásů
- Klimatizace (A/C)
- Pylový mikrofiltr
- Kožený volant
- Vyhřívaná sedadla
- Nárazník v barvě vozu
- Vnější zrcátka v barvě vozu
- Disky kol z lehkých slitin
- Zadní spoiler
- Čidlo venkovní teploty
- Metalická / perleťová barva
- Autorádio s přehrávačem
- Zabudované reproduktory 4
- Systém proměnlivého časování a zdvihu ventilů
Příplatková výbava
- Přední mlhová světla
Brzdy jsou dle mého názoru odpovídající, i když na okruhu jsem je zatím nezkoušel – snad v dubnu. Pro ‚normální‘ ježdění jsou více než dostačující a dokáží auto velmi efektivně zabrzdit. Dokonce se s nimi dá hrát podobně jako s brzdou na motokáře – před zatáčkou krátká ale silná brzda a ihned jemný plyn. Nicméně s tím plynem ani s brzdou to nesmíte přehnat, nebo máte hned, jak říkají naši kamarádi z rallye, ‚bůček vepředu‘.
Podvozek také velmi dobře ladí k motoru, ale je opravdu extrémně tvrdý. Po cestě z Prahy do Alp a zpět jsem měl několik dní bolesti zad a jsem přesvědčen o tom, že to bylo právě z dlouhé jízdy v jediné možné poloze za volantem a z tvrdého podvozku přenášejícího na vaši páteř každý kamínek. Pokud však chcete mít doma motokáru, tak tohle holt musíte přežít. Naopak pro svižnou, sportovní, případně závodní jízdu je podvozek geniální.