







Brzdy jsou dle mého názoru odpovídající, i když na okruhu jsem je zatím nezkoušel – snad v dubnu. Pro ‘normální’ ježdění jsou více než dostačující a dokáží auto velmi efektivně zabrzdit. Dokonce se s nimi dá hrát podobně jako s brzdou na motokáře – před zatáčkou krátká ale silná brzda a ihned jemný plyn. Nicméně s tím plynem ani s brzdou to nesmíte přehnat, nebo máte hned, jak říkají naši kamarádi z rallye, ‘bůček vepředu’.
Podvozek také velmi dobře ladí k motoru, ale je opravdu extrémně tvrdý. Po cestě z Prahy do Alp a zpět jsem měl několik dní bolesti zad a jsem přesvědčen o tom, že to bylo právě z dlouhé jízdy v jediné možné poloze za volantem a z tvrdého podvozku přenášejícího na vaši páteř každý kamínek. Pokud však chcete mít doma motokáru, tak tohle holt musíte přežít. Naopak pro svižnou, sportovní, případně závodní jízdu je podvozek geniální.