







Ještě efektivnější bezpečnostní parametry pramení ze zavedení struktury karoserie ACE (Advanced Compatibility Engineering), což je koncepce, která se postupně zavádí do celé řady vozů Honda. Její struktura je tvořena účinnými bočními rámy s polygonálním průřezem, které mají za úkol pohlcovat energii, přepážkou mezi kabinou a motorovým prostorem (horním rámem) pohlcující část energie nárazu procházející horní částí karosérie a spodním prvkem. Tím se pomáhá předcházet vyosení deformačních zón vozidel různých velikostí a konstrukcí. Současně vytváří více cest pro pohlcování energie, které energii vznikající při nárazu rozptylují do různých částí karoserie a pomáhají předcházet deformaci kabiny.
Standardně se u všech modelů dodávají dvojstupňové přední airbagy, boční airbagy, hlavové airbagy a tříbodové pásy na všech pěti místech pro pasažéry ve voze, přičemž pásy na předních sedadlech mají dvoufázové přepínače s omezovači tahu. Airbag na straně spolujezdce může být také deaktivován, aby bylo umožněno umístění dětské sedačky obrácené zády ke směru jízdy na přední sedadlo, poprvé je vůz Jazz vybaven signalizací zapnutí bezpečnostních pásů pro přední i zadní sedadla. Přední sedačky jsou rovněž vybaveny aktivními opěrkami hlavy za účelem minimalizace rizika poranění krku.
Nový model Jazz absolvoval stejně jako všechny modely Honda náročné nárazové testy vozidel ve výzkumném a vývojovém středisku v Tochigi. Tyto nárazové testy, které se provádějí za účelem zvýšení bezpečnosti při kolizi v reálném světě, se realizují pomocí celé řady modelů různých velikostí a různých vah. Použitím celé škály vozidel dokáže společnost Honda zajistit optimalizaci modelu Jazz za účelem minimalizace zranění cestujících v obou vozech v případě srážky.
Jazz získal nejvyšší hodnocení v nárazových testech Euro NCAP – pět hvězdiček.
Dva úchyty ISOFIX na levé a pravé zadní sedačce společně s fixovacím ukotvením ve střeše zajišťují správnou instalaci sedačky pro děti.
Důmyslně řešené rozložení interiéru předchozího modelu Jazz s kompaktním odpružením a centrálně umístěnou palivovou nádrží, které zajistily více zavazadlového prostoru, společně se zvětšením vnějších rozměrů nového modelu znamenají, že pohodlí v interiéru dosáhlo nové úrovně.
O něco větší délka a šířka jednoznačně prospěly prostoru pro cestující, stejně jako čelní sklo, které je posunuté vpřed, čímž učinilo nový model Jazz nejprostornějším a nejflexibilnějším soutěžícím ve své třídě.
Cestující na zadních sedadlech mají nyní o 18 mm více místa na kolena, přičemž vzdálenost mezi cestujícími vpředu a vzadu se zvětšila o 30 mm. O něco širší karoserie také znamená, že prostor pro ramena se zvětšil o 44 mm vpředu a 43 mm vzadu. Viditelnost ven z vozu byla rovněž vylepšena. A sloupky se zmenšenou šířkou, větší přední sklo a větší postranní okénka než u předchozího modelu zajišťují pohodlnější řízení, zároveň stahovatelné zadní opěrky hlavy zajišťují zcela nerušený výhled zadním oknem vozu.