Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Tento vůz je nabízen s benzínovou 2,0 a 2,4 a vznětovou 2,2. Benzínový kapalinou chlazený čtyřválcový dvoulitr používá rozvod SOHC a stejne jako 2,4 vstrikuje palivo pomocí PGM-FI. Druhý benzínový motor, taktéž kapalinou chlazený 4 válec o obsahu 2,4, používá ovšem rozvod DOHC a má výkon 200 koní, přičemž dvoulitr „jen“ 156. Vrcholem nabídky motorů je koncepčně zcela  hondou vyvinutý vznětový agregát o obsahu 2.2 používající rozvod DOHC a systém common rail II. Generace, který vychází z několikrát oceněného motoru i-CTDi, ale je lehčí, výkonější, tišší a v neposlední řadě také ekologičtější. Motor ocení i sportovněji založení řidiči, kteří budou vděčni za kroutící moment 350 Nm při 2 000 ot./min. Který dokáže tento 1600 kilový vůz až překvapivě svižně rozhýbat.

Honda Accord je vůz se zajímavým, trošku americkým designem, ale i přes mohutnost vozu se na voze najdou prvky které jeho vzhled dosti odlehčují, jako jsou například přední světlomety a kliky dveří. Proto se vůz zdá lehčí a agresivnější než ve skutečnosti je. Model je nabízen v 8mi kombinacích motorů, převodovek a výbav, přičemž je zde použita 6ti stupňová manuální převodovka a 5ti stupňový automat.

Nový model Honda Accord v provedeních sedan a kombi, nabízí sportovní vzhled, množství důmyslných řešení a unikátní soubor bezpečnostních systémů, excelentní dynamiku a ohleduplnost k životnímu prostředí díky řadě motorů splňujících požadavky emisní normy Euro 5.

Výrazně širší a mírně snížená silueta vozu klade více důrazu na emotivní a sportovní vlastnosti. Design využívající ostrých hran a výrazné lemy blatníků zdůrazňující široký rozchod kol dodávají nové Hondě Accord výrazné a silné rysy a působí dojmem jistoty.

Accord získal první místo v britském průzkumu spokojenosti zákazníků J.D. Power 2010 v kategorii vozů střední střídy.