Benzínové motory

C6 3.0i V6 24V

benzínový šestiválcový motor, s elektronickým vícebodovým vstřikováním, 24 ventilů, systém variabilního časování ventilů (WT)

  • Objem motoru: 2946 cm3
  • Max. výkon: 155 KW při 6000 ot./min
  • Max. točivý moment: 290 Nm při 3750 ot./min
  • Max rychlost: 230 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 9,4 s

Spotřeba paliva

  • Město: 16,3 l
  • Mimo město: 8,2 l
  • Kombinovaná: 11,2 l

Naftové motory

C6 2.2 HDI 16V AT

naftový čtyřválcový motor, s přímím vysokotlakým vstřikováním, se dvěma turbodmychadly, s pevnou geometrií 16 ventilů

  • Objem motoru: 2179 cm3
  • Max. výkon: 125 KW při 4000 ot./min
  • Max. točivý moment: 370 Nm při 1500 ot./min
  • Max rychlost: 214 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 11,2 s

Spotřeba paliva

  • Město: 10,6 l
  • Mimo město: 5,9 l
  • Kombinovaná: 7,6 l

C6 2.7 HDI V6 24V

naftový šestiválcový motor, s přímím vysokotlakým vstřikováním, s variabilní geometrií, výměník vzduchu 24 ventilů

  • Objem motoru: 2720 cm3
  • Max. výkon: 150 KW při 4000 ot./min
  • Max. točivý moment: 440 Nm při 1900 ot./min
  • Max rychlost: 230 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 8,9 s

Spotřeba paliva

  • Město: 12,0 l
  • Mimo město: 6,8 l
  • Kombinovaná: 8,7 l

Citroën C6 je nabízen se dvěma šestiválcovými motory s adaptivní šestistupňovou automatickou převodovkou se sekvenčním ovládáním a s hydraulickým posilovačem řízení s plynule variabilnímúčinkem v závislosti na rychlosti vozidla a jedním čtyřválcovým motorem s manuální šestistupňovou převodovkou. Benzinový motor 3.0i V6 24V dosahuje výkonu 215 k DIN (155 kW CEE)a maximálního točivého momentu 290 Nm (CEE). Nový naftový motor 2.7 HDi V6 24V poskytuje výkon 208 k DIN (150 kW CEE) a maximální točivý moment 440 Nm (CEE). Dieselový motor 2.2 HDi 16V o výkonu 173 k DIN (125 kW) dosahuje maximálního točivého momentu 370 Nm (CEE). Všechny motory splňují požadavky emisní normy Euro 4. Filtr pevných částic (FAP), jímž jsouvybaveny naftové motory 2.7 HDi V6 24V a 2.2 HDi 16V, umožňuje navíc dodatečným spálením odstranit pevné částice ve výfukových plynech. Automatická převodovka se čtyřmi volitelnými režimyřazení (standardní, sportovní, sníh nebo sekvenční) umožňuje maximálně využít potenciál točivého momentu motoru. Díky elektronickým čidlům neustále analyzuje jízdní údaje – stav vozovky, styljízdy, brzdné podmínky – a umožňuje tak zvolit výběr nejvhodnějšího rychlostního stupně.

Místo řidiče vozu Citroën C6 je navrženo tak, aby měl řidič okamžitý přístup ke všem jízdním informacím a také k jednotlivým ovladačům. Do široké palubní desky s vytříbenými liniemi zvýrazněnými dřevemjsou zasazena i ovládání telematiky, audia, navigace a klimatizace. Jízdní informace jsou integrovány do přístrojové desky přímo naproti řidiči. Informace související s bezpečností se díky systému promítání načelní sklo (head-up displej) zobrazují v zorném poli řidiče. Na panelech předních dveří se nachází ovládání předních elektrických sedadel včetně ovladače s pamětí polohy nastavení pro dva různé uživatele.Komfort je dosažen pomocí pěti různých nastavení: podélné nastavení, nastavení výšky a sklonu sedáku, sklonu opěradla a nastavení bederní opěrky. Současně s uložením poloh nastavení sedadel se dopaměti ukládají také polohy seřízení vnějších zpětných zrcátek s automatickou clonou (funkce zabraňující oslnění při jízdě v noci) a rovněž poloha nastavení obrazu promítaného na čelní sklo. Cestující vzaduvpravo může rovněž ovládat podélnou polohu sedadla cestujícího vpředu, čímž získá téměř jeden metr prostoru pro nohy.