Citroën C3 Picasso přišel na náš trh se dvěma sadami výbav, základní X a nadstandardní SX. Jejich nejdůležitější prvky jsou shrnuty zde.

X

  • Čelní airbagy
  • Automatické zamykání dveří za jízdy a automatická deaktivace v případě nehody
  • ABS, EBD, EBA
  • Variabilní posilovač řízení
  • Palubní počítač
  • Panoramatické čelní sklo, tónovaná skla
  • Elektricky ovládaná přední okna
  • Elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka
  • Výškově a podélně nastavitelný volant
  • Pylový filtr
  • Sklopná a posuvná zadní řada sedadel
  • Výškově nastavitelné sedadlo řidiče
  • Výškově nastavitelné dno zavazadlového prostoru
  • Sada pro opravu pneumatiky
  • Boční ochranné lišty v černé barvě
  • Kryty vnějších zpětných zrcátek v černé barvě

SX

Obohacuje výbavu X navíc o:

  • Boční a hlavové airbagy
  • Tempomat s omezovačem rychlosti
  • Manuální klimatizace s klimatizovanou přihrádkou spolujezdce
  • Přední mlhové světlomety
  • Podélný střešní nosič (volitelné)
  • Kryty vnějších zpětných zrcátek v barvě karoserie
  • Rádio s přehrávačem CD, MP3
  • Navigace (volitelné)

Na autosalonu a obrázcích vypadá malé, při osobním setkánímáteale jiný pocit. Klame tělem, což dokazuje délka pouhých 408 centimetrů – jen o pět víc, než má třeba Fiat Grande Punto. Prostoru má však spoustu. V Česku budou největšími konkurenty určitě Škoda Roomster, ale bát se může možná i octavia. C3 Picasso má totiž jen o málo menší kufr než ona a dokonce i podobně prostorný interiér.

Veselý vzhled zaoblené škatule se ani nesnaží naznačitsportovníambice. Nová bachratá C3 je prostě příjemný rodinný cestovací speciál, který ve vás úspěšně tlumí závodivé sklony.

Picasso má na karoserii skoro čtyři metry prosklených ploch, a když si připlatíte za průhlednou (bohužel neotevíratelnou) střechu, dostanete o další víc než metr čtvereční navíc. Z picassa je díky tomu skvělevidět. Prosklení ve sloupcích je udělané tak, že má opravdu smysl. Dobře vidíte i do sebekrkolomějšího oblouku.