BMW u modelu Z4 se  nabízí jeden šestiválcový motor.

BMW Z4

  • Zdvihový objem: 2.996 cm3
  • Počet válců/ventilů: 6/4
  • Zdvih/vrtání: 88,0/85,0 mm
  • Max. výkon: 195KW (265k) při 6600 ot. /min
  • Max.točivý moment: 315Nm při 2750  ot./min
  • Maximální rychlost: 250 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h: 5,7 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 12,8 l
  • Mimo město: 6,3 l
  • Kombinovaná spotřeba: 8,7 l

Řadový benzinový šestiválec v
BMW Z4 Roadster.

Proč mají roadstery dlouhou kapotu? Aby se pod ni vešlo šest válců v řadě umístěných po směru jízdy. Protože pouze řadový benzinový šestiválec nabízí ideální kombinaci hmotnosti a výkonu, perfektního vyrovnávání hmoty a komfortního chodu motoru. Jedinečný pocit z výkonu, to je BMW Z4 sDrive23i (150 kW / 204 PS) a sDrive30i (190 kW / 258 PS) s obzvláště lehkou, hořčíkovou skříní motoru. Díky technologii TwinPower Turbo a přímému vstřikování HPI umí BMW Z4 sDrive35i podat výkon 225 kW (306 PS) při velmi tichém chodu motoru. Ještě oslnivější je BMW Z4 sDrive35is, jehož výkon 250 kW (340 PS) a vysoký točivý moment až 500 Nm slibuje radost jízdy bez kompromisů.

Sedmistupňová sportovní automatická převodovka
s dvojitou spojkou v BMW Z4 Roadster.

Díky automatické sportovní sedmistupňové převodovce* probíhá řazení bez jakéhokoliv přerušení hnací síly. Modus automatického řazení se snoubí s obzlváště komfortní dynamikou. Díky funkci Dynamic Driving Control lze zvolit nastavení jízdních vlastností na Normal, Sport či Sport+.

Šestistupňová převodovka v BMW Z4 Roadster.

Pohyby řadicí páky v rozmezí pouhých 45 milimetrů zaručují precizní řazení. Sériová šestistupňová manuální převodovka a motor s vysokými otáčkami zprostředkovávají ještě větší radost z jízdy. Inovovaná šestistupňová sportovní automatická převodovka Steptronic snižuje spotřebu a řadí dvakrát rychleji. Pro obě převodovky platí: dynamický zážitek z jízdy při všech rychlostech a
vysoká efektivita na krátkých i dlouhých trasách

Hliníková přední náprava v BMW Z4 Roadster.

Hliníková náprava s dvojitými příčnými rameny má ve srovnání s obvyklou ocelovou nápravou o asi 30% nižší hmotnost. Dochází tím tak k menšímu zatížení přední nápravy, což vede k vyrovnanějšímu rozdělení zatížení obou náprav. Výsledkem je precizní a agilní jízdní chování i v mezních situacích

Kontrola jízdní dynamiky (Dynamic Driving Control) v BMW Z4 Roadster.

Do strmých kopců se vine uzounká silnice pokrytá hladkým asfaltem. To je ta správná chvíle využít systém kontroly jízdní dynamiky (Dynamic Driving Control) a přepnout na modus Sport+. Jediné stisknutí tlačítka a charakter vozu se rázem změní. Motor ještě lépe reaguje, řízení je přímější a adaptivní M podvozek tužší, sportovní automatická převodovka řadí rychleji. Když se silnice napřímí a říká si o uvolněný styl jízdy, můžete dalším stisknutím tlačítka přepnout na nastavení Normal. V každém ze třech možných nastavení je však BMW Z4 ucelenou souhrou pro větší radost z jízdy