Benzínový čtyřválce

BMW X3 2.0i

  • Zdvihový objem: 1.995 cm3
  • Počet válců/ventilů: 4/4
  • Zdvih/vrtání: 90,0/84,0 mm
  • Max. výkon: 110KW (150k) při 6200 ot. /min
  • Max.točivý moment: 200Nm při 3.750 ot./min
  • Maximální rychlost: 198 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h: 11,5 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 12,6 l
  • Mimo město: 6,9 l
  • Kombinovaná spotřeba: 9,0 l

Benzínové šestiválce

BMW X3 2.5si

  • Zdvihový objem: 2.497 cm3
  • Počet válců/ventilů: 6/4
  • Zdvih/vrtání: 78,8/82,0 mm
  • Max. výkon: 160KW (218k) při 6500 ot. /min
  • Max.točivý moment: 250Nm při 2.750 – 4250  ot./min
  • Maximální rychlost: 210 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h: 8,5 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 12,8 l
  • Mimo město: 7,3 l
  • Kombinovaná spotřeba: 9,3 l

BMW X3 3.0si

  • Zdvihový objem: 2.996 cm3
  • Počet válců/ventilů: 6/4
  • Zdvih/vrtání: 88,0/85,0 mm
  • Max. výkon: 200KW (272k) při 6650 ot. /min
  • Max.točivý moment: 315Nm při 2750  ot./min
  • Maximální rychlost: 210 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h: 7,2 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 13,4 l
  • Mimo město: 7,3 l
  • Kombinovaná spotřeba: 9,5 l

Naftový čtyřválec

BMW X3 2.0d

  • Zdvihový objem: 1.995 cm3
  • Počet válců/ventilů: 4/4
  • Zdvih/vrtání: 90,0/84,0 mm
  • Max. výkon: 130KW (170k) při 4000 ot. /min
  • Max.točivý moment: 350Nm při 1750 – 3000 ot./min
  • Maximální rychlost: 206 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h: 8,9 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 8,2 l
  • Mimo město: 5,5 l
  • Kombinovaná spotřeba: 6,5 l

Naftový šestiválce

BMW X3 3.0d

  • Zdvihový objem: 2.993 cm3
  • Počet válců/ventilů: 6/4
  • Zdvih/vrtání: 90,0/84,0 mm
  • Max. výkon: 160KW (218k) při 4000 ot. /min
  • Max.točivý moment: 500Nm při 1750 – 2750 ot./min
  • Maximální rychlost: 210 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h: 7,4 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 9,7 l
  • Mimo město: 6,0 l
  • Kombinovaná: 7,4 l

BMW X3 3.0sd

  • Zdvihový objem: 2.993 cm3
  • Počet válců/ventilů: 6/4
  • Zdvih/vrtání: 90,0/84,0 mm
  • Max. výkon: 210KW (286k) při 4400 ot. /min
  • Max.točivý moment: 580Nm při 1750  – 2250 ot./min
  • Maximální rychlost: 240 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h: 6,4 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 9,7 l
  • Mimo město: 6,7 l
  • Kombinovaná spotřeba: 7,8 l

Řadový benzínový šestiválec.

Řadový benzínový šestiválec poskytuje BMW X3 neodolatelnou auru síly. Technické vymoženosti jako je double-Vanos, čtyřventilová technologie, Digital Motor Electronics (DME – Digitální elektronika motoru) a inteligentní reakce poskytují mimořádně efektivní výkon a nepřekonatelnou hladkost. 2,5-litrový X3 2,5si dosahuje výkonu 160 kW a zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhé 8,5 vteřiny. 3,0si s výkonem 200 kW je o 1,3 vteřiny rychlejší. A pokud se domníváte, že pohon na všechna čtyři kola není dynamický, připravte se na rychlou lekci.

Řadový dieselový šestiválec.

Existuje mnoho dobrých důvodů proč si vybrat šestiválcové dieselové motory, přičemž jejich efektivita není jedinou věcí, jež Vás na nich překvapí. V tvrdých podmínkách, jako je např. prudké stoupání, poskytuje motor s přímým vstřikováním s dvoufázovým turbodmychadlem BMW 3.0sd výkon 210 kW a maximální točivý moment do 560 Nm. U modelu 3.0d inovativní technologie common rail poskytuje konzistentní vysoký tlak vstřikování (až 1 600 barů) tak, aby motor běžel tiše při všech jízdních rychlostech, a aby docházelo k ekonomickému a efektivnímu spalování paliva

Řadový benzínový čtyřválec.

Model BMW X3 2.0i má všechny rysy klasického BMW: lehký chod, dokonalé propracování a optimální schopnosti. Benzínový čtyřválec charakterizuje double-Vanos – systém časování ventilů vačkovým hřídelem a Velvetronic – variabilní zdvih sacích ventilů, dosahuje výkon 110 kW (148 k) a 200 Nm při 3 750 otáčkách za minutu. To vše současně zaručuje vzrušující výkon a maximální rychlost 198 km/hod

Řadový vznětový čtyřválec v BMW X3 2.0d.

Úchvatné hodnoty: pouze 6,5 litru motorové nafty se spotřebuje na každých 100 km kombinované jízdy. S maximálním točivým momentem 350 Nm může BMW X3 2.0d dosáhnout 100 km/h za pouhých 8,9 sekundy. Inovativní systém vstřikování common rail zajišťuje účinnost využívání paliva udržováním vstřikovacího tlaku až 1600 barů během celého procesu vstřikování paliva, přičemž je motor nápadně tichý a pružný. Všechny vznětové motory BMW jsou vybaveny filtrem pevných částic ve standardní výbavě a splňují emisní normu EU4