BMW M6 má atmosféricky plněný, vysokootáčkový deseti válcový motor, který až k 8250 ot./min. Nejvyšší výkon je 373 kW při 7750 ot./min, objem zůstává těsně pod hranící pěti litrů ( 4999 cm3). Desetiválec  Váží 240 kg. Točivý moment 520 Nm, když je na otáčkoměru 6100 ot./min, ale už při 1300 ot./min je k dispozici 380 Nm a síla pak s otáčkami plynule roste, takže od 5500 ot./min výše je k dispozici 80% maxima. Válce jsou do V svírající úhel 90°.Hlava válců je z hliníkové slitiny. Rychlejší časování ventilů se projevilo lepší odezvě motoru a snížení spotřeby. Po odstranění omezovače rychlosti maximální rychlost je nad hranicí 300 km/hod.

Výkon motoru vozu BMW M6 je přenášen sedmistupňovou automatickou převodovkou SMG. Ta nabízí 11 druhů řazení od normálních po ryze sportovní.

V bodech:

  • Zdvihový objem: 4.999 cm3
  • Počet válců/ventilů: 10/4
  • Zdvih/vrtání: 75,2/92,0 mm
  • Max. výkon: 373KW (507k) při 7.750 ot./min
  • Max. točivý moment: 520Nm při 6.100 ot./min
  • Maximální rychlost: 250 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h: 4,6 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 22,7 l
  • Mimo město: 10,2 l
  • Kombinovaná spotřeba: 14,8 l

Nepřeplňovaný motor V10.

Dokonce i ten nejlehčí dotek plynového pedálu stačí motoru, aby ukázal svou ohromující sílu. Pět litrů zdvihového objemu a 500 k (373 kW) představuje výkonový potenciál, který lze běžně spatřit pouze na závodních tratích. Maximální otáčky dosahují strhující hodnoty 8250 ot./min, přičemž motor nasává vzduch přes deset škrticích klapek. V kombinaci se systémem řízení vačkového hřídele double-VANOS motor reaguje bez jakéhokoliv váhání. Vysoce výkonný elektronický systém s iontovou technologií řízení klepání motoru umožňuje motoru plně ukázat svůj potenciál ve vysokých otáčkách

Výkonová hmotnost BMW M6.

Díky inovačnímu využití lehkých pevných materiálů, jako jsou hliník a uhlík, se může BMW M6 pochlubit nepřekonatelnou výkonovou hmotností pouze 3,5 kg/k. A výsledkem jsou takové výkony, jaké jsou běžně k vidění jen ve Formuli 1. Pro řidiče M6 to znamená neomezenou agilitu a vyšší rychlosti při projíždění zatáček. Vysokootáčkový motor V10 společně se střechou z uhlíkového kompozitu a hliníkovým podvozkem jsou základem úspěšného celku

Sedmistupňová převodovka SMG Drivelogic.

Sedmistupňová převodovka SMG Drivelogic umožňuje extrémně rychlou změnu rychlostních stupňů bez ztráty rychlosti, snížení výkonu motoru či použití spojky. Řidič si může vybrat mezi ovládáním prostřednictvím páček na volantu nebo pomocí řadicí páky na středové konzole. Maximální možnou akceleraci umožňuje funkce Launch Control, neboli řízení rozjezdu, která využívá optimálního rozsahu otáček při automatické změně rychlostních stupňů

Hliníkový podvozek.

Výjimečně tuhá karoserie a velký podíl hliníkových součástí jsou základem špičkových sportovních vlastností BMW M6. Rovnoměrné rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu se stará o přenos maximální síly mezi koly a vozovkou a je zárukou optimálního pocitu z jízdy. Prostřednictvím Elektronického řízení tlumičů (EDC) má řidič možnost výběru mezi sportovním a komfortním nastavením odpružení