Nabízené motorizace:

5.2 FSI quattro

Hliníkový zážehový vidlicový desetiválec s rozevřením 90° a přímým vstřikováním benzinu FSI, dvoustupňové variabilní sací potrubí z hořčíkové slitiny s integrovanými přívěrami regulujícími proudění vzduchu, regulovaný vysokotlaký a nízkotlaký palivový systém Plně elektronické řízení motoru, jednořadové zapalovací cívky, dvě řídicí jednotky v uspořádání „master-slave“, elektronické ovládání plynu „drive by wire“, sekvenční přímé vstřikování benzinu, lambda řízení pro jednotlivé válce, adaptivní omezování detonačního spalování, víceparametrické zapalování s bezkontaktním rozdělovačem, systém rychlého a komfortního spouštění, Bosch ME9

V bodech:

  • Objem motoru: 5204cm3
  • Max. výkon: 331KW při 7000 ot./min
  • Max. točivý moment: 540Nm při 3500 ot./min
  • Max rychlost: 250 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 5,1 s

Spotřeba paliva

  • Město: 19,7 l
  • Mimo město: 9,7 l
  • Kombinovaná: 13,4 l