Novým modelem S8 se Audi dostává mezi sportovně laděné luxusní limuzíny. Dynamické linie na první pohled prozrazují sílu desetiválcového motoru s techologií FSI. Všechny dosavadní přednosti Audi A8 tak v modelu S8 dostávají ještě sportovnější náboj. Díky mimořádnému výkonu, eleganci a luxusu splňuje Audi S8 ty nejvyšší nároky klientů. Oproti standardní A8 vypadá S8 agresivněji.

Audi se přihlásilo s dalším sportovním modelem. Tentokrát si konstruktéři pohráli s luxusním limuzínou A8, kterou proměnili z usedlého aristokrata na splašeného sportovce. Přestože na první pohled vypadá S8 celkem nevinně, pod skořápkou ukrývá to nejlepší, co může ingolstadtská automobilka momentálně nabídnout. Tak například motor. Zážehový desetiválec s objemem 5,2 litru a technologií přímého vstřiku paliva FSI.

Při vývoji jednotky Audi využilo bohatých zkušeností svého koncernového bratříčka Lamborghini a naladilo agregát tak, aby dokázal i s mohutnou A8 pořádně zacvičit, přitom však zůstal skromný na přísun živin. Motor má nyní větší zdvih a vrtání, váží pouze 220 kg, jeho výkon dosahuje 330 kW při 7000 otáčkách a točivý moment 540 Nm při 3500 otáčkách, přičemž 90 procent točivého momentu můžete využít už v 2300 otáčkách.

Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 1940 kg těžké S8 5,1 sekundy, maximální rychlost zastaví omezovač na tradičních 250 km/h. Kombinovaná spotřeba se podle informací Audi bude pohybovat okolo 14 litrů. Točivý moment se pochopitelně přenáší na všechna čtyři kola, a to asymetricky (stejně jako u nedávno testované RS4). Na přední nápravu tedy za normálních okolností proudí 40 procent výkonu, na zadní potom 60 procent.