Bang & Olufsen Sound System

reprodukce surround sound přes 12 reproduktorů; centrální reproduktor na přístrojové desce, po jednom středovém reproduktoru ve dveřích, hloubkový a výškový reproduktor v trojúhelníku zrcátka, po jednom hloubkovém a výškovém reproduktoru v bočním obložení vzadu; subwoofer; dynamická kompenzace hluků za jízdy; 10kanálový zesilovač s celkovým výkonem 465 W

Audi magnetic ride

adaptivní systém tlumičů s individuální volbou vyladění podvozku (Normal/Sport) tlačítkem na středovém panelu vpředu; zlepšení komfortu jízdy a jízdní dynamiky regulací tlumicích sil v závislosti na konkrétním provozním stavu (na ilustraci je R8 4.2 FSI quattro, nejedná se o reálné zobrazení)

Keramické brzdy

keramické brzdové kotouče zesílené uhlíkovými vlákny, se speciálně vyvinutými chladicími kanálky, vnitřně chlazené; vpředu: 6pístkové hliníkové brzdové třmeny v monobloku od firmy Brembo; vzadu: brzdy s pevným třmenem (provozní brzda) a s plovoucím třmenem (ruční brzda); sportovní vzhled kotoučů s charakteristickým děrováním, brzdové třmeny v antracitové barvě s nápisem „Audi ceramic“ na předních a zadních brzdových třmenech; výhody: vysoký brzdný výkon a odolnost proti vadnutí (fading), velmi dlouhá životnost; upozornění: jen ve spojení s 19palcovými koly