1,4 VTI 16V 95k (benzin)

  • Zdvihový objem: 1397 cm3
  • Maximální výkon: 95 k
  • Emise CO2: 157 g/km
  • Maximální rychlost: 178 km/h
  • Zrychlení 0-100 km/h: 12,2 s
  • Objem palivové nádrže: 50 l
  • Spotřeba:
    • Ve městě: 9,1 l/100 km
    • Mimo město: 5,5 l/100 km
    • Kombinovaná 6,8 l/100 km

1,6 VTI 16V 120 k (benzin)

  • Zdvihový objem: 1598 cm3
  • Maximální výkon: 120 k
  • Emise CO2: 159 g/km
  • Maximální rychlost: 188 km/h
  • Zrychlení 0-100 km/h: 10,9 s
  • Objem palivové nádrže: 50 l
  • Spotřeba:
    • Ve městě: 9,4 l/100 km
    • Mimo město: 5,5 l/100 km
    • Kombinovaná 6,9 l/100 km

1,6 HDI 16V 90k (diesel)

  • Zdvihový objem: 1560 cm3
  • Maximální výkon: 90 k
  • Emise CO2: 119 g/km
  • Maximální rychlost: 173 km/h
  • Zrychlení 0-100 km/h: 13,4 s
  • Objem palivové nádrže: 50 l
  • Spotřeba:
    • Ve městě: 6,0 l/100 km
    • Mimo město: 4,0 l/100 km
    • Kombinovaná 4,7 l/100 km

Za své peníze dostane zákazník skutečně poctivou porci auta – hledá-li obratné a velmi prostorné malé MPV, neprohloupí. (Již dříve jsme přinesli testy C3 Picasso s motory 1,4 VTi a 1,6 HDi). I námi testovaný vůz zaujme designem, který většinou nepřevažuje nad účelností, což je patrné zejména v pocitu prostoru a vzdušnosti uvnitř kabiny.

Přední sedadla by mohla vyučovat disciplínu pohodlí napříč kontinenty, některým nejmenovaným značkám by bylo také vhodné ukázat, že u C3 Picasso středová konzole skutečně NENÍ v kontaktu s koleny.