1,0 l VVT-i (benzin)

  • Zdvihový objem: 998 cm3
  • Maximální výkon: 51 kW/6000 ot. za min.
  • Maximální točivý moment: 93 kW/3600 ot. za min.
  • Převodovka: manuální
  • Maximální rychlost: 155 km/h
  • Zrychlení z 0 na 100 km/h: 15,7 s
  • Emise CO2: 118 g/km
  • Objem palivové nádrže: 42 l
  • Spotřeba paliva:
    • Ve městě: 6,0 l/100 km
    • Mimo město: 4,5 l/100 km
    • Kombinovaná: 5,0 l/100 km
  • Dostupné s výbavou: Terra, 998

1,33 l Dual VVT-i (benzin)

  • Zdvihový objem: 1329 cm3
  • Maximální výkon: 74 kW/6000 ot. za min.
  • Maximální točivý moment: 132 kW/3800 ot. za min.
  • Převodovka: automatická, manuální
  • Maximální rychlost: 175 km/h
  • Zrychlení z 0 na 100 km/h: 11,7-13,4 s (podle převodovky)
  • Emise CO2: 119-120 g/km
  • Objem palivové nádrže: 42 l
  • Spotřeba paliva:
    • Ve městě: 6,2 l/100 km
    • Mimo město: 4,4-4,5 l/100 km
    • Kombinovaná: 5,1 l/100 km
  • Dostupné s výbavou: Terra, Luna, S, Sol

1,4 l D-4D 90 (diesel)

  • Zdvihový objem: 1364 cm3
  • Maximální výkon: 66 kW/3800 ot. za min.
  • Maximální točivý moment: 190 kW/1800-3000 ot. za min.
  • Převodovka: automatická, manuální
  • Maximální rychlost: 175 km/h
  • Zrychlení z 0 na 100 km/h: 10,7-11,9 s (podle převodovky)
  • Emise CO2: 109-110 g/km
  • Objem palivové nádrže: 42 l
  • Spotřeba paliva:
    • Ve městě: 5,1 l/100 km
    • Mimo město: 3,6 l/100 km
    • Kombinovaná: 4,1-4,2 l/100 km
  • Dostupné s výbavou: Terra, Luna, S, Sol

V letech 2007, 2008, 2009 a 2010 jsme obdrželi cenu Motor roku. Stále výš posunujeme hranice, abychom učinili náš zážehový tříválcový motor o objemu 1,0 litru ještě efektivnějším. Výsledkem je snížení emisí CO2 na 118 g/km s manuální převodovkou, výjimečně nízká spotřeba paliva a přitom silný a citlivě reagující motor.Zážehový motor 1,33 l Dual VVT-i patří z hlediska výkonnosti a nízké spotřeby paliva ke špičce ve své třídě. Díky tomu, že Yaris je vybaven naším špičkovým systémem Stop & Start*, se jeho motor automaticky vypíná, pokud vozidlo zastaví. V tu chvíli nespotřebovává žádné palivo, neprodukuje žádné emise, žádný hluk, žádné vibrace. Motor se znovu a bez prodlev nastartuje, jakmile sešlápnete pedál spojky. Systém tím přináší pohodlí a úsporu paliva. Výsledkem jsou emise CO2 na úrovni pouhých 119 g/km. Přitom je maximální výkon motoru 74 kW (100 k) a maximální točivý moment je 132 Nm při 3800 ot/min.Stejně tak nově zmodernizovaný vznětový motor 1,4 l D-4D 90 DPF využívá nejnovější technologii common rail a poskytuje větší točivý moment a méně emisí CO2 Nízký kompresní poměr, termodynamická účinnost a vysoký točivý .moment při nízkých otáčkách, to vše přispívá k dosažení optimálních jízdních vlastností a nízké spotřeby paliva.