Základní výbava

Některé prvky základní výbavy:

  • Přední a boční airbagy vpředu
  • Hlavové airbagy pro všechny řady sedadel
  • Variabilní posilovač řízení
  • ABS + REF + EVA
  • ESP + ASR
  • Bezpečnostní úchyty ISOFIX na zadních bočních sedadlech
  • Hliníková kola 16” Hades + senzor tlaku v pneumatikách + bezpečnostní šrouby proti krádeži
  • Přední mlhové světlomety + zadní stěrač
  • Výškové nastavení sedadla řidiče
  • 3 samostatná sedadla ve 2. řadě
  • Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
  • Elektrické ovládání předních oken, sekvenční se systémem proti přiskřípnutí
  • Elektrická a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
  • Zpětné zrcátko pro kontrolu dětí
  • Palubní počítač
  • Dvouzónová automatická klimatizace
  • Výškově a osově nastavitelný volant
  • Kryt zavazadlového prostoru
  • Rádio + CD a MP3 přehrávač + 8 reproduktorů + ovládání u volantu
  • Automatická regulace hlasitosti dle rychlosti vozu
  • Látkové čalounění

Příplatková výbava

Některé prvky příplatkové výbavy:

  • Parkovací asistent vzadu
  • Zatmavená skla
  • Sluneční clony ve 2. řadě sedadel
  • Automatické stěrače + samočinná aktivace světlometů
  • Hliníková kola
  • Elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko
  • Elektrické ovládání zadních oken sekvenční + elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka
  • Elektrické ovládání posuvných bočních dveří, sekvenční se systémem proti přiskřípnutí
  • Koberečky vpředu i vzadu
  • Síťka v zavazadlovém prostoru
  • Velurové čalounění
  • Kožený volant a hlavice řadicí páky
  • Příčné střešní nosiče
  • Konfigurace Pullman (6 míst)
  • Elektrická a vyhřívaná přední sedadla s pamětí
  • Ostřikovače světlometů
  • Parkovací asistent vpředu

Peugeot 807 má klínovitý profil s krátkou přídí a téměř neznatelným přechodem mezi kapotou a čelním sklem, které patří mezi ty rozměrnější. Pokud sedíte uvnitř, máte díky tomu před sebou skutečně „kus“ plubovky – sklo začíná až „kdesi vpředu“. Dlouhá střecha je zakončena jakýmsi spoilerem, který lze rozložit na dvě části (přední se posune vpřed), čím vytvoříte střešní nosič. Na zpracování mi trochu vadily velké „fuky“ mezi jednotlivými částmi karoserie, zejména mezi kapotou a bočním dílem nad nárazníkem; připadalo mi to, jako by auto někdo „pořezal žiletkou“. Celkově ale považuji design 807 za zdařilý.