Benzínové Motory

Hyundai 2,0i 16V DOHC CVVT

zážehový řadový s vícebodovým vstřikováním

  • Zdvihový objem motoru: 1975 cm3
  • Max. výkon: 104 kW/ 141 k při 6000 ot./min
  • Max. točivý moment:184 Nm při 4500 ot./min
  • Max rychlost: 174 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 11,3 s

Spotřeba paliva

  • Město: 10,6 l
  • Mimo město: 6,8 l
  • Kombinovaná: 8,2 l

Hyundai 2,7i V6 24V DOHC

zážehový šestiválec s vícebodovým vstřikováním

  • Zdvihový objem motoru: 2656 cm3
  • Max. výkon: 129 kW/ 175 k při 6000 ot./min
  • Max. točivý moment:241 Nm při 4000 ot./min
  • Max rychlost: 180 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 10,5 s

Spotřeba paliva

  • Město: 13,2 l
  • Mimo město: 8,2 l
  • Kombinovaná: 10,0 l

 

Naftové motory

Hyundai 2.0CRDi VGT

vznětový řadový motor se systémem common rail

  • Zdvihový objem motoru: 1991 cm3
  • Max. výkon: 103 kW/ 140 k při 4000 ot./min
  • Max. točivý moment:305 Nm při 1800 – 2500 ot./min
  • Max rychlost: 177 km/h
  • Zrychlení z 0-100 km/h: 11,1 s

Spotřeba paliva

  • Město: 8,9 l
  • Mimo město: 6,2 l
  • Kombinovaná: 7,1 l

V nabídce motorů je dvojice benzínových motorů a jeden naftový agregát. Benzínové motory jsou vybaveny vícebodovým vstřikováním a slabší čtyřválec i proměnným časováním ventilů. Zmiňovaný čtyřválec 2.0i DOHC VCCT (104 kW, 184 Nm) zrychlí z klidu na stovku za 11,3 s a nejvyšší rychlost činí 174 km/h. Silnější model šestiválec 2.7i DOHC 24V (129 kW, 241 Nm) dokáže zrychlit z klidu na 100 km/h za 10,5 s, a ve zrychlování může pokračovat až na rychlost 180 km/h.

Samotný naftový motor 2.0 CRDi VGT je přeplňovaný turbodmychadlem s proměnnou geometrii lopatek, vybavený přímým vysokotlakým vstřikováním paliva Common Rail. Nejvyšší výkon motoru je 103 kW a maximální točivý moment činí 305 Nm. Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT má stovku za 11,1 s a kombinovaná spotřeba má hodnotu 7,1 l.