Honda Civic Hybrid nabízí 1 benzínový motor (Hybrid).

Benzínové motory

HONDA Civic Hybrid Hybrid

  • Zdvihový objem: 1 339 ccm
  • Počet válců/ventilů: 4/8
  • Vrtání/zdvih: 73,0 x 80,0
  • Max.výkon: 70 KW při 6 000 ot. /min
  • Max.točivý moment: 123 Nm při 4 600 ot. /min
  • Maximalní rychlost: 185 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h : 12,1 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 5,2 l
  • Mimo město: 4,3 l
  • Kombinovaná spotřeba: 4,6 l

Nový hybridní pohon

Třístupňový motor i-VTEC využívá pěti rozpojitelných vahadel pro každý válec, ty mohou být spojeny/rozpojeny působením hydraulického systému. Tím je dosaženo tří stupňů řízení ventilů v závislosti na jízdních podmínkách tak, aby bylo dosaženo rovnováhy mezi dynamikou jízdy a spotřebou paliva.

Elektromotor, který byl nezávisle vyvinut značkou Honda, využívá cívek s vysokou hustotou vinutí a výkonných magnetů, které v porovnání se stávajícím modelem při zachování stejných rozměrů umožňují dosažení 1,5-násobného výkonu. Invertor používaný pro řízení otáček motoru, je spojen s elektronickou řídicí jednotkou (ECU) motoru, díky čemuž je zajištěno přesné digitální řízení a umožněno dosažení ještě vyšší účinnosti motoru a nižší spotřeby. Kapacita baterií v porovnání se stávajícím modelem vzrostla přibližně o 30%, přičemž kompaktnější a speciálně tvarovaný prostor pro jejich uložení zajišťuje vyšší účinnost chlazení, odolnost proti vibracím, a tedy i dlouhodobější spolehlivost.

Spalovací motor je vybaven systémem inteligentního duálního a sekvenčního zapalování i-DSI (Intelligent Dual and Sequential Ignition) značky Honda, který v každém válci využívá dvou zapalovacích svíček a zlepšuje spalování paliva tím, že obě svíčky v závislosti na jízdních podmínkách vytvoří jiskru buď současně, nebo postupně.

Vozidlo je rovněž vybaveno dynamickým regeneračním brzdovým systémem, který zajišťuje hydraulické řízení brzd v závislosti na úrovni regenerace. To umožňuje maximální regeneraci energie spolu s hladkým brzdným účinkem odpovídajícím tlaku vyvinutému na brzdový pedál.

Převodovka s plynule měnitelným převodem (CVT) je u modelu Civic Hybrid součástí standardní výbavy. Nová konstrukce převodovky nabízí širší rozestup mezi maximálním a minimálním převodovým poměrem, díky kterému se zlepšila akcelerace a snížily se otáčky motoru při vysoké rychlosti. Převodovka řadí hladce a předvídatelně a pomáhá udržet systém IMA na úrovni maximální účinnosti.